recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dvbviewer og yousee, ingen kanaler virker mere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDvbviewer og yousee, ingen kanaler virker mere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
whatever Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Dvbviewer og yousee, ingen kanaler virker mere
    Sendt: 24-Juli-2011 kl. 14:51

Jeg har læst mig frem til at yousee har ændret paa et eller andet, saa min gamle kanalsoegning ikke længere er valid. Har forsoegt og lave en ny, og den finder fint alle mine kanaler, men der er intet billede/lyd paa dem...

det ændrede sig omkring sommerferien...bruger dvbviewer 4.5 pro. Er der nogen der har et definitivt svar/loesning paa dette?

Tak paa forhaand.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2011 kl. 15:02
lyder underligt
har lige fået yousee, da jeg er flyttet

bruger selv dvbviewer og den fandt alle kanaler med det samme
benytter den transponder der hedder yousee
har fuld pakke og bor i nordsjælland

hvis du ikke har gjort det, så prøv og installere driver til dit tvkort og dvbviewer igen

samt de codec du benytter

hvad for et tv kort og codec benytter du

Redigeret af xcardman - 24-Juli-2011 kl. 15:04
Til top
whatever Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2011 kl. 09:16
Jeg bruger microsoft dtv-dvd video decoder, og TV-kortet er et Digital Devices DuoFlex CT PCIe (med nyeste driver).

Jeg flyttede lidt rundt på antennekablet (fra tuner2 til tuner1), og det hjalp på nogle af kanalerne (mærkeligt nok). Jeg bruger stadig den kanalsøgning jeg lavede i April, for når jeg laver en ny er der ingen af kanalerne der virker :(

Jeg kan nu se DR1, DR2, DR HD, TV2, TV3 og Kanal5 HD - resten får jeg EPG info på, men intet billede eller lyd....

Nogle idéer? - Jeg har mellempakken forresten...
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2011 kl. 09:33
Kan det ikke være det "sædvanlige" problem med at mange kanaler ligger i både en krypteret, og ukrypteret udgave, og at det så er den forkerte man får registreret ?

Edit: har du prøvet at sætte flueben ved "Free To Air only" inden du laver din kanalsøgning ?

Redigeret af confused - 26-Juli-2011 kl. 09:38
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu