|
DVBviewer opsætning |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Recording Service kan ikke isntalleres hvis ikke DVBViewer er installeret først, og Recording Service er gratis når man har betalt for DVBViewer, så jo det er rigtigt. Om DVBViewer er pengene værd, er svært at sige, men 15 euro, for alle de licenser man ønsker (inden for hjemmets 4 vægge), med gratis opdateringer, også større versions ændringer. Hertil en TV Server del der kan stille alle slags DVB tunere til rådighed for klienter både hjemme og ude, via internettet. Serverdelen kan også optage dine yndlingsprogrammer, serier osv., så de senere kan ses på klienterne, det må da siges at være rimeligt. Om det er et godt program er noget helt andet. Teknisk set er det, efter min mening, det bedste TV program der findes, men bruger interfacet er noget gammeldags. Det kan dog "skinnes" så man får noget der ser okay ud |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
sirvival3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DVB-Viewer er et fantastisk og stabilt program til tv-delen.
Recording service er et fantastisk og stabilt tv-server program. Hvis man (som jeg) ønsker en mediecenterløsning, så er DVB-viewer ikke så godt - layoutet er for gammeldags og du har ikke tilpas med metadata muligheder på film mv. Recording service er stadig fantastisk, fx sammen med XBMC og deres plugin til recording service. Alene for recording service programmet, så er DVB-viewer pengene værd. Men det handler jo om hvad man skal bruge det til - her er min vurdering: Arbejde/spille PC-løsning: DVB-viewer TV-optager: DVB-viewer HTPC: XBMC Mediecenter: XBMC + Plex + Recording Service |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |