|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Runem ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() Sendt: 20-Oktober-2011 kl. 11:58 |
|
Hej alle
Er eferhånden totalt forvirret ... Hvis jeg sætter en pc op i kælderen med dvbviewer recording service. Kan jeg så finde en Mediaplayer som kan afspille optagelser uden problemer ... Både med undertekster osv.? Har pt en PS3 og en WD TV ... Mener at ha læst at ps3 ikke fungerer optimalt. Gør WD TV? Eller er der en anden der fungerer ..? Mvh. Rune |
||
![]() |
||
Runem ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
|
Ønsker ikke pc klienter som extendere ...
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10582 |
![]() |
|
Der findes flere medieafspillere der kan afspille DVBViewers optagelser uden problemer, f.eks. min egen Fantec, men om de også kan det via netværk, med eller uden kabel, aner jeg ikke.
Flemming Redigeret af fltk - 20-Oktober-2011 kl. 12:22 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
DVBViewer Recording Service understøtter DLNA. Lidt info her og her og her
Har selv et Samsung TV. Den kan godt afspille dem, men ikke særligt godt. Det er nu ikke Recording Service skyld, men en dårlig implementering af DLNA fra Samsungs side, da min søns Sony TV gør det langt bedre. Så det er et spørgsmål om hvor god klientens DLNA implementering er
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Hvorfor ikke. De kan i dag fåes som små dimser der er lige til at clipse bag på e TV
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||
![]() |
||
![]() |
|
@MCenterFreak - har du et forslag til "en lille dims (som ikke larmer)" ;)
Men er det ikke bøvlet med pc´er som afspillere .. kan konen finde ud af det ? @fltk - den Fantac fungerer perfekt ?
|
||
![]() |
||
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() |
|
"min egen Fantec", hvad er det for noget, link / beskrivelse.
|
||
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
|
Lidt info:
De har forskellige modeller:
Mvh JørgenT
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan kun svare teoretisk, idet alt TV herhjemme foregår via mig. Det hænger sammen med at konen ikke gider se TV, bortset fra dedikerede udsendelser. Dem ser vi så sammen, f.eks. Broen/Borgen pt. Men det du efterlyser er at når konen trykker på ON på Remoten, så er der TV og hun kan problemfrit navigere. Så nemt er det desværre ikke endnu, men det nærmer sig
|
||
||
![]() |
||
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
|
Fantec og alle andre realtec baserede mediaplayere afspilller fint dvbviewers optagelser via kablet netværk - også med dvb undertekster. Trådløst netværk er nok mere problematisk, og må frarådes til dette brug.
F. Eks AC ryan, xtreamer, meder8 som nogle af de mest kendte mærker her i forumet. Redigeret af pfugl - 21-Oktober-2011 kl. 08:55 |
||
/Peter
|
||
![]() |
||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
|
Og så er der jo også lige den radikale forskel, at med en "extender" eller klient om man vil, kan se live tv, og styre igangsættelse af optagelser, direkte fra den pågældende klient.
|
||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10582 |
![]() |
|
Du har vist ikke kikket nederst i min post.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |