|
DVBViewer Recording service bag OpenVPN |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thxtex ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 329 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juni-2017 kl. 20:35 |
Hej
Er der nogen herinde som har erfaring med at få DVBViewer Recording Service til at virke når man bruger en OpenVPN til at connecte med? Jeg har en Windows 10 maskine som kører DVBViewer Recording Service. På LAN siden kan jeg sagtens tilgå servicen hvor alle maskiner har 192.168.0.X IP adresser. Jeg har så lavet en OpenVPN TUN forbindelse på min telefon og den connecter til min ASUS router. Jeg kan fint tilgå Plex og Squeezebox Server som kører på en Windows 2012 server på mit hjemmenetværk. Men jeg kan ikke tilgå DVBViewer RS som kører på en Windows 10 maskine. Det skal nævnes at når jeg connecter via VPN får telefonen en 10.8.0.X adresse. Sjovt nok kan jeg godt lave Remote Desktop på BEGGE maskiner fra VPN'en. Nogen bud?
|
|
![]() |
|
Crockie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du port forwarded de nødvendige port til DVBViewer i din router?
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kører han VPN skal der ikke portforwardes noget.
Tjek om din windows firewall er slået til og blokerer alt der ikke er i samme subnet som windows maskinen selv.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |