|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Som jeg forstod dit indlæg, så var Netbooken tænkt som en afløser for NASen, derfor mit indlæg
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du kan vel bygge dig en WHS? Det kan hoste din recordingservice og dine tunere. Den er DNLA enabled, og du kan installere alle mulige addins som fx Twonky.
Redigeret af Patriarken - 16-Juni-2011 kl. 13:19 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() |
Ikke helt, jeg mente den som et strømnøjsomt alternativ til at have I3'eren kørende i døgndrift. |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Jeg er nu nået skridtet videre og har solgt både Intel i3 og Synology, så nu starter jeg helt fra bunden.
Jeg skal sammensætte hardware til mit Lian Li PC-Q08 kabinet og går med overvejelser om WHS 2011. Hvis jeg skal gå Intel vejen har jeg fundet følgende: Bundkort: ASUS P8H67-I B3 Revision CPU: Intel i3 2120 Ram: Kingston 2 x 4 GB. Harddiske: Samsung Spinpoint F4EG HD204UI 2 TB Hvis jeg skal gå AMD vejen har jeg fundet følgende: Bundkort: ASUS F1A75-I Deluxe CPU: AMD A6-3500. Ram: Kingston 2 x 4 GB. Harddiske: Samsung Spinpoint F4EG HD204UI 2 TB Jeg er meget i tvivl, hvilken vej jeg skal gå. Af fordele ved Intel er, at det er hurtigere CPU og 6 x sata til bundkortet, hvilket ikke findes til AMD Llano, når det skal være mini-itx. Ulempen er, at såfremt jeg vælger også at benytte det som HTPC, er Intels integreret grafikkort løsning ikke i nærheden af AMD's kvalitetsmæssigt. Af fordele ved AMD er deres Integreret Radeon grafikkort, hvis jeg vælger, at skulle bruge det til HTPC og at man vidst kan benytte næste generations chip med nuværende bundkort. Ulemperne er, at den er dårligere CPU mæssigt, og der findes ikke miniitx bundkort med mere end 4 SATA porte. Redigeret af Bjur - 02-September-2011 kl. 12:00 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |