|
DVBViewer sort skærm, men virker i Transedit |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Oktober-2013 kl. 09:09 |
Vi har netop fået TV3 Sport 2 på prøve i AN-TV. Jeg har søgt kanalen ind med Transedit som viser fint billede og lyd. Herefter overført den til kanallisten i DVBViewer, som dog viser sort skærm og ingen lyd. EPG for kanalen kan vises i DVBViewer.
Dette går over min ellers særdeles veludviklede forstand
![]() Nogen bud?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at checke i kanaleditoren om den ikke står som krypteret. Hvis den gør så slå det fra.
|
|
/Peter
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
Det gør den ikke.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
Er data fra transedit eksporteret korrekt?
F.eks. kan der være problemer hvis gruppering anvendes... Også om der er importeret de rigtige data... Prøv evt. at scanne det pågældende mux i selve dvbviewer og få kanalen til at virke fra kanallisten... I kanallisten kan alle parametre gås efter... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Hvis jeg scanner i DVBViewer finder den ingen kanaler på denne frekvens. Om de korrekte data er importeret ved jeg af gode grunde ikke, da jeg ikke kender de korrekte data, men kanalen er eksporteret med den indbyggede funktion direkte fra Transedit over i DVBViewer.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
Kender du frekvensen på kanalen?
Fra kanallisten kan man se alle data om en kanal, også selvom kanallisten er importeret fra transedit.. Kanallisten kan rettes manuelt. Det kunne bruges hvis du kender frekvensen og de andre ting. (kan udledes i transedit) Altså simpel hen tage en anden kanal og rette den til manuelt... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Ja, jeg kender frekvensen. Den står jo i Transedit, og den er også korrekt i DVBViewer da jeg jo kan se EPG på kanalen. Jeg går ikke ud fra, at jeg skal rette i nogle parametre når kanalen er importeret direkte fra Transedit.
Flemming Redigeret af fltk - 03-Oktober-2013 kl. 15:30 |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
Der må være en fejl et eller andet sted i forløbet...
Ser alle data (parametre) ud for den pågældende kanal tilforladelige ud, når de sammenlignes med en kanal, der virker??? |
|
|
|
![]() |
|
Jeg har nu tjekket at alle parametre står ens i DVBViewer og Transedit. Hvis jeg laver en fuld kanalsøgning i DVBViewer finder den ingen kanaler, men der er ingen problemer med at vise hele min pakke som var søgt ind i forvejen. Vi er enige om, at der er en fejl et sted, men hvor? Flemming |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
|
Så lykkedes det. Jeg satte Transedit til at søge på QAM 256 i stedet for QAM 64 hvor jeg først fandt kanalen, og som også er angivet fra AN-TV. Kanalen blev fundet og eksporteret til DVBViewer og nu virker det.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |