recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVBviewer stream
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVBviewer stream

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ckhansen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ckhansen1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DVBviewer stream
    Sendt: 01-Marts-2015 kl. 16:43
Hej med jer:)
Jeg kunne godt tænke mig at opsætte DVBviewer sådan at jeg kan hente stream fra min computer til mit sommerhus. Er der nogen der ved hvordan det gøres. Det må jo være noget med noget web interface ?
Jeg har fast ip og 40/20 internet forbindelse.

På forhånd tak for hjælpen:)
Til top
erazmuz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-August-2009
Status: Offline
Point: 56
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér erazmuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2015 kl. 14:39
Det kan både tilgås via web-interface og fx XBMC/KODI. Jeg bruger selv det sidste til at forbinde fra sommerhuset til DVBViewer Recordingservice. Fungerer upåklageligt.

Du skal altså installere DVBViewer og DVBViewer Recordingservice, og åbne nogle få porte i din router.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu