|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jwj1012 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() Sendt: 05-Marts-2009 kl. 16:38 |
jeg har et mediacenter kørende på xp og dvbviewer, jeg har gennem lang tid kørt med kun digital antennesignal. og har på optagelser haft undertekster. nu er de væk. Jeg læste på tv at der er skiftet noget pr 3. marts. men har sat system til at søge kanaler på ny. Undertekster er der nå jeg ser det, men ikke når jeg optager, jeg vil mene jeg har sat ja til de rigtige ting "dvb subtitle" samt dansk, men uden held. Redigeret af jwj1012 - 05-Marts-2009 kl. 16:38 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
sørg for at du optager /gemmer i ts og ikke mpeg...
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
... og at de gamle kanaler er slettet. De ændringer der skete 3. marts bevirkede at de "gamle" kanaler stadig virker, men der er ingen undertekster. Så det kan være at dem du ser er de nye og dem der bliver optaget er de gamle
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
tak for de hurtige respons, (min hustru er i panik)
![]() Redigeret af jwj1012 - 05-Marts-2009 kl. 18:23 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja men så må vi hellere skynde os Kanal>Kanallisten Vaelg kanalopsaetning Her ligger baade den gamle og den nye kanalskanning. Slet den gamle, eller hvis du er usikker, slet alle, og skan kanaler paa ny Naar du saa skanner kan du jo kalde Destinations Rod for DVB-T 03-09 saa ved du hvornaar skaningen er fra Beklager aa oe ae, men der skete et eller ande med mit tastatur, mens jeg skrev denne |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
I er fantastisk hurtige tak, i får svar om resultat i morgen. |
|
![]() |
|
![]() |
Alt virker perfekt tak for hjælpen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |