|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja men er den EPG der kommer automatisk da ikke god nok? |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Generelt er antenne EPG'en på kabel tv elendig (=kun sporatisk eksisterende og ofte fejlbehæftet). Dog rimeligt på DR1, DR2 og TV2. Ja, så havde det alligevel lidt med kabel tv at gøre |
|
![]() |
|
Noerrelund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
Det var det bestemt og nu kører det rimeligt godt, men jeg får næsten hver dag nogle kanaler som viser den foregående dags EPG - mens andre kanaler viser den korrekte. Jeg kører så en manuel opdatering og så kører det igen (yderst sjældent er der enkelte kanaler som stadig er bagud...). Jeg har sat opgavestyring til at starte og kører grab og import hver nat. EPGPlus kommer så med en meddelelse om at Import er gennemført og der skal trykkes OK, men det kan jeg ikke gøre på nogen taster... Der står at det skal gøres på den som lukker OSD, men det virker ikke. Jeg kan heller ikke trykke OK med musen! Jeg har også ofte det problem med DVBviewer at den ikke er i front selvom den er sat til at starte i fuld skærm og altid være i front. Det betyder at jeg skal bruge en mus hver gang jeg benytter min HTPC, det vil jeg jo helst undgå - det gjorde jeg aldrig med MCE ![]() Er der nogen der kender det problem og evt. har en mulig løsning? |
|
Med venlig hilsen
Mikael Nørrelund -- E8400@3GHz, ASUS P5E-VM HDMI, 4*1GB DDR2 RAM, 500GB SATA-II HDD, FloppyDTV, Zaptor (Digitale Spejl + HD pakken), Antec VERIS Fusion 430 Black, Windows 7 RC1 |
|
![]() |
|
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Bruger du den sidste nye version af TVGG ? Denne har normalt grå windows brugerflade. Kan downloades fra forummet på www.light66.dk |
|
![]() |
|
Noerrelund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
Ups, samme besked fik jeg sendt 2 gange. Jeg kan dog ikke se hvordan man sletter denne post...! Redigeret af Noerrelund - 24-Januar-2008 kl. 09:31 |
|
Med venlig hilsen
Mikael Nørrelund -- E8400@3GHz, ASUS P5E-VM HDMI, 4*1GB DDR2 RAM, 500GB SATA-II HDD, FloppyDTV, Zaptor (Digitale Spejl + HD pakken), Antec VERIS Fusion 430 Black, Windows 7 RC1 |
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE=Delphi]
Bruger du den sidste nye version af TVGG ? Denne har normalt grå windows brugerflade. Kan downloades fra forummet på www.light66.dk |
|
Med venlig hilsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |