|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10593 |
![]() |
|||
Nej, underteksterne bevares ikke ved "normal redigering". Det er også derfor jeg anvender trim and copy source file funktionen, og den virker, for mig, som nævnt når der klippes i begge ender af filen. Flemming |
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|||
At de ikke ændrer på indholdet ved optagelser. De overfører bare de enkelte streams uforandret |
||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||||
![]() |
||||
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
![]() |
|||
Jeg tilslutter mig fltk's erfaring med Videoredo's trim og copy funktion. Jeg kan bare ikke få et korrekt trimpunkt, Enten er den nye *.ts fil lidt for lang eller også er den lidt for kort eller begge dele. Nogen ide om hvorledes det kan ændres? |
||||
Mvh Hansemand
|
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10593 |
![]() |
|||
Det er jo frame accurate trimning, så det forstår jeg ikke. Du må gøre ét eller andet forkert. Flemming |
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Nej, de to ovennævnte rødder ændrer ikke noget, men det giver ingen mening for mig. Flemming |
||||
Samsung UE55F7005
||||
![]() |
||||
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
![]() |
|||
Jeg forstår det heller ikke og jeg bruger "frame accurate". Jeg gør intet forkert men videoredo må gøre noget forkert eller der skal justeres et og andet. Hvilken copy metode bruger Du? |
||||
Mvh Hansemand
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeg bruger "Use selection markers", så bruger programmet jo netop de klippepunkter man selv har sat. Bemærk, at det er Scene Mode der anvendes ved klipningen. Når du vælger start- og slutpunkter er det altså på det der kopieres og ikke på det der klippes væk. Flemming Redigeret af fltk - 17-Juni-2008 kl. 12:28 |
||||
Samsung UE55F7005
||||
![]() |
||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|||
Hvorfor ikke bruge Ingmars ProjectX. Kan hentes her
|
||||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeg har gjort lige som du beskriver (også inden denne henvendelse), men det er og bliver ikke korrekt. Jeg har også prøvet "cut mode" og "gop accurate" og der giver ingen forskel. Er der andre parametre ar tage hensyn til? I øvrigt er der ingen problemer med nøjagtigheden ved almindelig trim til video/audio fil. Det er seneste udgave af Videoredo jeg har. |
||||
Mvh Hansemand
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Den har jeg og bruger den flittigt. Den er bare ikke "frame accurate" som Videoredo "skulle" være. Øvelsen er at cutte i Videoredo først og derefter bruge Projectx for demultiplex. |
||||
Mvh Hansemand
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Har brugt ProjectX i mange år. Programmet er dog ikke så velegnet til redigering. Det går langt hurtigere med programmer som Videoredo eller Womble. Flemming |
||||
Samsung UE55F7005
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |