|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bace ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() Sendt: 04-Maj-2008 kl. 00:06 |
Jeg har nu snart prøvet alt for at finde et mediacenter setup der virker med dvb-c (yousee) og er stabilt... Igennem de sidste par uger har jeg forsøgt at få sagetv til at virke, og det gør det bortset fra undertekster, hvilket jeg godt kan leve uden - jeg kan dog ikke få det til at virke stabilt... der er jævnligt problemer med at tune de krypterede kanaler... I samme periode har jeg haft brugt dvbviewer, for at verificere som der er hul igennem, og det har virket stabilt hele vejen igennem... så da jeg fandt ud af at man kan få et mediacenter plugin til det, synes jeg det skal prøves... jeg har dog absolut ikke ret meget viden om dvbviewer, og synes ikke ligefrem nettet flyder over med artikler omkring hvordan det skal sættes op, derfor håber jeg der er nogen her i forumet som har erfaringer med dvbviewer, og kan hjælpe mig i gang Det eneste som jeg indtil videre har styr på, er codec opsætningen, og automatisk scanning af kanalerne... Dvs. det jeg umidelbart savner, er hvordan man sortere kanalerne nemmst, osd opsætning mv. - Altså en dvbviewr fordummies guide |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Der findes en beskrivelse af funktionerne her: http://www.dvbviewer.com/en/index.php?page=manual&chapte r=f&sub=f1
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |