Hej!
Jeg har for første gang fornyeligt prøvet at se film fra en DVD afspiller af mærket Nintaus. Jeg har fået afspilleren foræret så jeg kender ikke særlig meget til den andet end den skulle være relativ billig.
Og jeg er MEGET skuffet over kvaliteten og stabiliteten af afspillningen. Jeg har nu prøvet at se en lejet DVD film samt en helt ny DVD film købt i lufthavnen.
I begge tilfælde sker der nogle gange det at Nintaus'en synes at låse sig fast (crash??). Eneste måde videre er at slukke og tænde for hovedkontakten. Yderemere sker der ofte det at DVD afspilningen "hakker i det". Det samme fænomen har jeg set når jeg har afspillet DVD'er fra en PC'er. Jeg har dog altid antaget at dette sandsynligvis har noget at gøre med memory-management eller ligende. MEN, jeg havde aldrig troede at jeg skulle se dette på en "dedikerede" DVD-afspiller.
1) Er der andre der oplever dette, eller har jeg endtil nu bare være uheldig med for eksempel defekte DVD'er?
2) Kan det være relateret til at Nintaus'en er i den billige ende. Er der andre der har købt billige DVD-afpillere og ser samme fænomen.
3) Og endelig mit vigtigste spørgsmål: Jeg har tænkt mig at købe en Pioneer DVR-5100. Er en sådan maskine, til en pris af ca. DKK 10,000 fri for sådanne fejl? Hvis det ikke er tilfældet mener jeg at DVD-afspillere/recordere ikke er modne endnu! Men forhåbentlig tager jeg fejl! 
Mvh.
Jesper