|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
thepun ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 06-December-2005 kl. 17:32 |
Hej, så er har jeg endelig modtaget aktiverings mailen fra recodere.dk, efter 2-3 dages venten. I mellem tiden har jeg kigget på mange forskellige "tråde" her inde for at se om der var noget brugbart jeg kunne finde. Jeg har også været på google og søge, men det er rarere at høre fra andre med erfaring.
Min sidste DVD-Afspiller gik istykker for et stykke tid siden, og siden da nøjedes jeg med min computers DVD-rom. Nu er tiden så inde for at købe en ny DVD afspiller, og det skal være en ordentlig en denne gang. Hvad kan i råde mig til at købe? Jeg har gået og overvejet hvad den skulle understøtte. Først tænkte jeg på Netværksunderstøttelse, og ydermere trådsløsnetværk - men sådan nogle løsninger er alt for dyre. Derfor blev jeg enig med mig selv om at det skulle være en der understøttede følgende: - USB indgang, så jeg kan plugge min USB-Harddiske i DVD'en, og afspille fra den - Understøtte DivX, Mpeg og mange af de andre "normale" codecs - Update firmware, også codecs osv., når der kommer noget nyt - God billed og lyd kvalitet - ellers bare de normale DVD-ting såsom JPG, DVD-film, VCD Kan i hjælpe mig med at finde sådan en maskine? Og er det en i kan råde mig til at købe. Mit budget ligger på max. 2000kr, men også gerne under. |
|
![]() |
|
skibber ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Det er lige præcis sådan en jeg også er interesseret i, men jeg syntes ikke der er særlig mange at vælge imellem, selv ikke KISS understøtter USB... hvorsvært kan det være. Den eneste jeg har fundet er: Yamada MX305 Men ved intet om kvaliteten... |
|
![]() |
|
thepun ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Den er ellers rimelig billig, mon ikke man skulle prøve at købe sådan en alligevel?
Jeg fandt også en via google. Den beskriv som: MPEG4 & DivX DVD Player with USB Portog hedder AN-320. Så vidt jeg har forstået er den produceret af Addnew Technologies som kan findes på, men lige præcis den model kan jeg ikke finde på siden: http://addnew.net/Men jeg aner ikke noget om kvaliteten ved denne maskine, og den kan ikke fås fra en dansk butik. |
|
![]() |
|
![]() |
der er desuden kommet en nyere model fra samme producent som du (skibber) nævnte.
Jeg fandt dette på eBay hos en der solgte sin maskine for 45 Euro + 10Euro i forsendelse = ca. 600 DKK. Den hedder Yamada / Chili DVD-7200XCU og ser noget pænere ud. Jeg tror jeg satser, og køber sådan en model. Du kan finde den på følgende adresse: http://cgi.ebay.de/DVD-Player-7200XCU-SD-MMC-MS-Karten-Slot- USB-Anschluss_W0QQitemZ5835918872QQcategoryZ85389QQrdZ1QQcmd ZViewItem PS: Det er en tysk producent, så vær opmærksom på dette :) |
|
![]() |
|
skibber ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Spændende, jeg glæder mig til hører nogle erfaringer med den. Undre mig stadig over der ikke er flere der laver sådan nogle...
|
|
![]() |
|
![]() |
Har du læst teksten forneden, det virker kun hvis HD'en er formatteret i FAT32 Partition.
|
|
![]() |
|
![]() |
Fandt og så denne her på www.pixmania.com. Ved dog ikke om man læse direkte fra en HD. IISONIC DVD/DivX-afspiller II3016PU |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm, hvordan finder man ud af hvad partition sin eksterne harddisk har fra standart? Jeg har aldrig formateret den såå?
Men mon ikke det er det der hedder "NTFS" - det er vel det nyeste |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Aldi havde i sommer en afspiller med netop de kvaliteter du efterspørger (til kun 399,-), måske man kan være heldig stadig at finde den i Aldi. Se tråden her: Nyt Aldi tilbud /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
![]() |
Der er faktisk et nyt aldi tilbud med USB, men med meget få informationer... også er det en receiver med højtalere osv. det har jeg ikke brug for.
|
|
![]() |
|
![]() |
Den maskine fra aldi understøtter også kun FAT32 partition, desuden bruger den USB 1.1 og kan kun læse harddiske med mindre end 300 filer. Det giver et problem når man har større harddiske med 250GB plads.
Jeg har forresten fundet ud af at min eksterne harddisk bruger FAT32 filsystemet, derfor tror jeg at jeg vil investere i den fra tyskland. Jeg skal bare lige sikre mig at den kan læse alle filerne. Jeg vil vende tilbage når de giver mig et svar. |
|
![]() |
|
![]() |
er det muligt at streeme en film gennem USB 1.1?
Det ser ud til at alle de DVD'er vi har fundet, har en USB 1.1 port. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |