|
DVD afspiller med USB |
Besvar |
Forfatter | |
Andersdrengen
Junior bruger Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
Emne: DVD afspiller med USB Sendt: 26-Juli-2007 kl. 11:20 |
Hej gruppe, Jeg har en stor mængde MP3'ere på en ekstern disk jeg gerne vil "have ind i stuen" på en nem måde. Indtil nu har jeg brugt min bærbar, smidt disken eksternt på dér og et kabel til anlægget - men har hørt/set nogle billige DVD afspillere med USB port som indgang. Det vil jeg gerne have (selvom jeg så godt ved at jeg skal tænde fjernsynet og navigere hver gang jeg vil spille mp3'ere) Mine spørgsmål er: 1) Det er oftest USB1.1 - det er ikke nok til at streame live DVD, men det burde da være rigeligt til at streame MP3 med, hva? 2) Er der nogle afspillere der har et fornuftigt/godt interface til afspilning? 3) - og/eller skal jeg bare købe den næste, gode DVD/DivX/MP3/altmuligt maskine der kommer på tilbud i Aldi (eller et sted lignende) ?
Tak for hjælpen, Anders |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Sendt: 26-Juli-2007 kl. 11:32 |
Jeg købte for et par år siden en billig afspiller i Aldi. Den har USB1.1 og selve afspilningen af MP3 filer forløber fint uanset hvilken bitrate filerne er optaget i. Den er dog ret irriterende derved, at den ikke automatisk går videre til næste nummer, men stopper afspilningen når et nummer er slut. Der er sikkert sket en del på det område de sidste par år, så aktuelle modeller ikke har denne bug, og Aldi har jo 30 dages returret. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Andersdrengen
Sendt: 26-Juli-2007 kl. 11:36 |
Ok, perfekt - det lyder jo egentlig meget godt... Du har jo ret med de 30 dage, så det kan prøves og gennemtestes ordentligt... Hvilken disk har du på eksternt - en lille disk der normalt sidder i en bærbar computer (og ikke har eksternt strøm) eller en "normal" stor ekstern harddisk med ekstern strøm? Anders |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5269 |
Sendt: 26-Juli-2007 kl. 12:08 |
Denne tråd handler om afspiller med USB2.0 og netværks tilslutning, som Aldi lige har haft på tilbud. Kan muligvis stadigvæk findes til 999,- Mvh JørgenT |
|
fltk
Sendt: 26-Juli-2007 kl. 12:10 |
Jeg har en 3,5" disk med ekstern strømforsyning. Disken er formatteret i FAT32. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Andersdrengen
Sendt: 31-Juli-2007 kl. 21:31 |
Et lille opfølgende spørgsmål - blev i en anden tråd opmærksom på at der kan være problemer med lange filnavne (eks at "filmedlangtnavn.mp3" bli'r forkortet til "filmed~1.mp3". Ser du også det på din afspiller? |
|
fltk
Sendt: 31-Juli-2007 kl. 22:22 |
Ja, den viser noget i den retning. Det er vist de færreste afspillere der kan vise de lange filnavne fuldt ud. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |