|
dvd afspiller/ receiver? |
Besvar |
Forfatter | |
azef
Ny bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Emne: dvd afspiller/ receiver? Sendt: 18-April-2007 kl. 21:35 |
Hej, min lillesøster er ejer af et surround set der består af en dvd afspiller og 5 højtalere det går ind i dvden direkte. Dvden er gået i stykker så hun skal have en ny dvd som man kan koble højtalerne til..
Nu står hun jo og skal konfirmeres meget snart og tænkte på det kunne være en god gave at give hende. Hvordan finder jeg sådanne en dvd maskine til min søster? Har prøvet dvdpriser men kan ikke finde ud af hvad jeg skal søge efter:/ Hvad kalder man en dvd som har 5 ingange til små højtalerer i sig? dvd receiver eller sådan noget? Skal sq ikke ud og købe en dyr forstærker til hendes små computer-agtige højtalere. lol ;) Nogen der kan være behjælpelige med hvad jeg skal lede efter? |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Sendt: 19-April-2007 kl. 18:24 |
Jeg er sikker på, at det bliver svært idag, at finde en afspiller med Analoge 5.1 udgange, nu bruges der Digitale. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
azef
Ny bruger Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 19-April-2007 kl. 19:16 |
hmm okay finder på en anden gave til hende så:(
|
|
Vendel
Super bruger Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
Sendt: 19-April-2007 kl. 20:38 |
Hvilke prisklasse er du/i i? Den her , eller mere/mindre. |
|
PV
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |