|
Dvd afspiller som cdafspiller |
Besvar | Side <1234 5> |
Forfatter | ||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1585 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der skal da først og fremmest være frem og tilbage knapper og det er der sjældent på en dvd/blueray afspiller.
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så må du på jagt efter en CD-spiller... Hifi-klubben har én, men så skal du af med omkring 2 af de lange: Og den kan fåes sort.
Redigeret af mnielsen - 24-Juli-2020 kl. 20:37 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der bare så mange brugte cdafspiller og den skal være støjsvag og have digital udgang, dem der koster under 500kr er ofte billige cdafspiller (uden garanti) eller 20-25år gamle.
Udvalget er stort og det sjældent at man kan skille skidt fra kanel Sort, digital udgang og alt skal virker normalt (lumatron,denver,medion og andre lignede mærker har ingen interesse), max 500kr.
|
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
En cdafspiller til 2000kr har bare så mange lydmæssige (analoge) ting som jeg ikke har brug for, da jeg har en dac jeg bruger til min cdafspiller . Min denon DCD 485, spiller ikke altid en cd med det samme og åbner og lukker ofte når jeg vil skifte cd ellers fungere den som den skal, den var også billig. Jeg fandt ellers en brugt denon, da sælger havde skrevet prisen incl fragt skrev jeg få min senere navn og adresse og så videre, fik intet svar tilbage. Brugt som allerede nævnt, er udvalgt stort, også under 500kr, men jeg aner intet om kvaliteten. Redigeret af gasolin - 24-Juli-2020 kl. 20:52 |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2222 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Spørg brugeren her, om han stadig har sin LG HR550C: https://forum.recordere.dk/noget-vrd-lg-hr550c_topic134821.html Den har da knapper - disse befinder sig bag frontdækslet. Men den er STOR!
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Seriøst, en til slag annonce fra 2014 ?
Redigeret af gasolin - 24-Juli-2020 kl. 21:08 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19508 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min erfaring siger mig at du ikke finder det du søger. Køb en ny CD afspiller. Klaus
|
||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Man kan - bogstaveligt talt - drukne sig i CD afspillere i genbrugsbutikker og lign. til 50-100kr - også gode afspillere.
|
||
itjf
Bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Når du ikke vil betale for en ny, så kig i DBA, lige nu er der over 500 til salg. Så kan du selv se om farven er rigtig, de rigtige knapper og om der er digitale udgange.
Redigeret af itjf - 24-Juli-2020 kl. 22:17 |
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har ikke fundet nogen i mine lokale genbrugsbutikker |
||
gasolin
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fandt lidt, så det kan godt lade sig gøre
Daam den ser pæn ud,forstår bare ikke hvorfor der er en blæsere https://www.dba.dk/blu-ray-afspiller-denon/id-1069122776/
Redigeret af gasolin - 24-Juli-2020 kl. 23:43 |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har en Denon DVD-1930 i overskud. Sort, inklusive fjernbetjening.
|
||
Besvar | Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |