Har problemer med at DVD afspilningen hakker i Windows MCE og lyden skratter. Har prøvet forskellige codecs uden at det løste problemet bla. PowerDVD, Nvidea og FDD show. Uden at det løste problemet. TV og musik kører fint.
Nu har jeg lavet en helt frisk MCE 2005 installation. Installeret Nvidea PureVideo Decoder. Opdateret Video Drivere og installeret alle Windows update og ikke andet. Og det virker nu. DVD kører nu helt glidende og lyden er i top. Problemet er (var) løst.
Men så har jeg installeret "dansk lokaliserings pakke" til MCE for at få en dansk udgave og problemet er tilbage. DVD hakker synligt og lyden skratter forfærdeligt. (der er ikke installeret andet)
(jeg har sammenlignet CODECs før og efter dansk installationen og de er det samme. Så det ser ikke ud til at være en CODEC problem.
Er der nogen der kan hjælpe. Jeg er ved at blive grøn i hovedet af at installere. Og jeg vil gerne have MCE i dansk version.
mvh Carsten
Dell Dimension 8400,P4 2.8Ghz, 1.5 Gb ram, 300 Gbyte HDD, Haupauge 150 PMR, Radeon X300 pci express, Soundmax onboard lyd. MCE2005 (med dansk sprogpakke - Men ikke meget længere 
Redigeret af cntrading - 23-Juli-2006 kl. 10:04