recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVD brænder kan ikke bruge DVD+r!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVD brænder kan ikke bruge DVD+r!

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4056
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2008 kl. 13:17

Oprindeligt skrevet af jnvir jnvir skrev:

Det kan du vel ikke [tillade dig], hvis du har ændret i enhedens programvare?

Jeg kan ikke se at panteren har ændret i enhedens programvare noget steds.

Som jeg forstår det virkede brænderen ikke da den blev leveret - selv med den officielle opdatering som Samsung har på sin hjemmeside virker brænderen stadig ikke... Der er vel intet odiøst i at levere en brænder tilbage der ikke fungerer - selvom man har opgraderet med en officiel opdatering!?

/Lars

Til top
jnvir Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2008 kl. 13:54
Oprindeligt skrevet af laursen laursen skrev:

Det kan du vel ikke [tillade dig], hvis du har ændret i enhedens programvare?

Jeg kan ikke se at panteren har ændret i enhedens programvare noget steds.

Som jeg forstår det virkede brænderen ikke da den blev leveret - selv med den officielle opdatering som Samsung har på sin hjemmeside virker brænderen stadig ikke... Der er vel intet odiøst i at levere en brænder tilbage der ikke fungerer - selvom man har opgraderet med en officiel opdatering!?

/Lars

Sådan er vi forskellige. Ville du selv anskaffe og betale for en enhed, hvis du fik at vide, at en utålmodig og muligvis ukyndig person har været i gang med at pille ved indmaden?

Her på sitet læser man ofte, at blot der er en prut på en emballering, så er det nok til at kræve produktet nedgraderet til demo e.l. Og der er langt fra emballagen til at pille i programvaren... Nogle kan pille rigtigt. Nogle kan ikke.

Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Point: 4056
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2008 kl. 21:51

Sådan er vi forskellige. Ville du selv anskaffe og betale for en enhed, hvis du fik at vide, at en utålmodig og muligvis ukyndig person har været i gang med at pille ved indmaden?

Jeg ville selvfølgelig foretrække en ny. Men hvis butikken accepterer at der er en fejl på produktet og bytter panterens brænder til en anden (af samme mærke/model), vil jeg også forvente at de sender den defekte brænder til producenten i stedet for at sælge brænderen videre til næste god-troende kunde (i så fald ville butikken hurtigt miste kunder og sin eksistens).

/Lars

Til top
panteren89 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-August-2008
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2008 kl. 23:42

Jeg ringede til Zepto

Og sagde at jeg havde en brænder som ikke virkede.

De kom med den mulighed at jeg formaterede computeren for at få brænderen til at virker. Jeg har da aldrig hørt noget så dumt at skulle formatere for at en skide brænder ikke virker.

Redigeret af panteren89 - 13-August-2008 kl. 21:53
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu