recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVD brænding/kopiering firmaer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVD brænding/kopiering firmaer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Frede H Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Juli-2005
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Emne: DVD brænding/kopiering firmaer
    Sendt: 05-Maj-2007 kl. 17:07

Kære alle

Ved ikke hvor dette spm. hører hjemme, men er der nogen som har erfaring med at få brændt/kopieret DVD'ere hos et firma hvor pris og kvalitet er i orden? - Min datters børnehave skal have brændt/kopieret 50-100 DVD'er med video af ungerne på koloni

pft F

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2007 kl. 15:13

Her er et eksempel på et firma
http://www.mollevitten.dk

Du skal i denne branche skelne mellem DVD kopiering og DVD replikering. Kopiering svarer til brænding på DVD-R, mens replikering er pressede disce svarende til købefilm.

Med 50-100 stk vil replikering være uforholdsmæssigt dyrt. Prisen for kopiering ved 100 stk vil være omkring 20 kr per disc, som du kan se her
http://www.mollevitten.dk/dvd_priser.htm

NB: det er et tilfældigt firma, som jeg fandt med Google. Jeg har ingen erfaring med hverken firmaet eller branchen.

Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Frede H Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Juli-2005
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2007 kl. 13:02
Tak Jesper, fandt også selv nogle andre via Google, men håbede på at nogen havde erfaringer. - Børnehaven må tage chancen  mvh
Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Point: 658
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2007 kl. 14:07
Medmindre det er 2 timers film kan man vel også gøre det selv. .et par aftener, så skulle den  være slået?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu