|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
SorensenS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 180 |
![]() |
||
Mon ikke der dukker en fejlfri udgave op i næste uge. Den defekte udgave er returneret - uden udgift. |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Ved jo godt at der lidt off-topic, men jeg har købt en HD DVD fra Amazon.de (Bali) den virker heller ikke - overhovedet. Amazon var nu quick til at sende mig et nyt eksemplar -- men den virker heller ikke Er der nogen der har lyst til at prøve HD DVD´en på jeres afspiller? I kan få filmen for free (dog betaler du porto´en) |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
||
Hvad sker der da med "Bali" HD-DVD'en på skærmen, efter at skuffen er gledet i? Jeg spørger af nysgerrighed, fordi jeg engang havde "Antarctica Dreaming" på en combo HD-DVD, og den havde ofte et problem med at loade opstart-menuen. Jeg fandt dog en måde at løse problemet på, ved at trykke "Menu" eller "Top Menu" på remoten - uagtet at skærmen var sort, og afspilleren sagde: "No Disc", "Incompatible Disc Format" og lignende sludder. På denne måde kunne jeg alligevel få adgang til disc-menuen, og starte afspilningen dérfra. Så hvis der er tale om samme problem, kan det måske alligevel løses? (Inden du forærer skiven bort, eller bruger den som frisbee. Redigeret af musicus - 29-Maj-2008 kl. 16:05 |
|||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|||
![]() |
|||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
![]() |
||
Har lige fået, I, Robot, the day after tomorrow og independence day ind af døren fra dvd.co.uk - 2 dages levering Virket fint på min afspiller
Redigeret af kennethbrdk - 29-Maj-2008 kl. 22:55 |
|||
![]() |
|||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
||
Kender du ikke én med Blu-ray afspiller hvor du kan afprøve filmen??
|
|||
![]() |
|||
SorensenS ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 180 |
![]() |
||
Returnerede den defekte skive i onsdags. Virker bestemt som OK service |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Hej Musicus - jamen den bare står og lader, og kommer med en error msg om at det ikke er en HD DVD |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har modtaget ny kopi af TDAT. Desværre er der også en fejl ved denne. Men ikke i nær samme omfang. Hvert 2. til 5. minut er der lige et sekund eller to, hvor lyden fryser. Der kan også være et meget kort frys i billedet. Man kan selvfølgelig være fristet til at mene, at det må være afspilleren der er fejlbehæftet, men alle mine øvrige BD'er kan afspilles perfekt. Er der andre, som har en Sharp BD-HP20S og også har TDAT, som har de samme problemer? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Og så var det alligevel afspilleren !!!!!! Jeg har netop opdateret til nyeste firmware, hvorefter også TDAT kan afspille perfekt. Så skulle der sidde andre med problemer med en Sharp BD-HP20S, kan det absolut anbefales at opdatere firmwaren. Jeg fandt firmwaren på den Sharps tyske hjemmeside: http://www.sharp.de/softwareupdates/disclaimer_software.php? prod=BD-HP20_brenner Linket peger på iso-fil, der kan brændes på CD for automatisk opdatering. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Godt du fandt fejlen. Det lader til at man løbende skal opdatere sin afspiller for at den virker |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
||
ja, og der bliver det en fordel at have en med internetforbindelse. bd50. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er bare underligt, at der kun har været problemer med én bestemt film - og alle andre fungerede perfekt Men man skulle måske smide Sharp'en ud i køkkenet til LCD'en og så købe en BD-50'er til stuen. Netforbindelsen er der jo i forvejen til Zaaaaaptoren |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |