recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dvd.co.uk import
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketdvd.co.uk import

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
silva22 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 357
Direkte link til dette indlæg Emne: dvd.co.uk import
    Sendt: 26-Januar-2009 kl. 15:48
Hej når jeg nu prøver og bestiller nogle blu-ray fra dvd.co.uk kommer der en besked
We are very sorry but due to import/export regulations we are unable to ship the following item(s) to the EU and must remove them from your basket:SBR48944 - Redbelt (Blu-Ray)

BSL2048 - Tropic Thunder (Blu-Ray)

Please press Continue to remove the items from your basket and proceed with your order.

hvorfor kan jeg ikke bestille dem???
Til top
MC_Disko Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juni-2008
Point: 651
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2009 kl. 15:52
det skyldes at nogle af deres titler bliver sendt fra kanal øgerne, som ligger udenfor eu. og nu har pestdk fået øje for dette. og tager derfor en del fra dem. har selv fået taget et par film inden de lukkede for salget.

køb evt fra www.thehut.com eller www.zavvie.co.uk
Til top
moweesteffen Se dropdown menu
--
--

Branchemedlem

Oprettet: 01-Februar-2008
Point: 731
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2009 kl. 17:12
zavvi er lukket :)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2009 kl. 17:34

Oprindeligt skrevet af moweesteffen moweesteffen skrev:

zavvi er lukket :)

Det var da irriterende. Det var den side som var bedst til at oplyse om tekster på blu-ray.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12430
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2009 kl. 17:37
Oprindeligt skrevet af MC_Disko MC_Disko skrev:

det skyldes at nogle af deres titler bliver sendt fra kanal øgerne, som ligger udenfor eu. og nu har pestdk fået øje for dette. og tager derfor en del fra dem. har selv fået taget et par film inden de lukkede for salget.

køb evt fra www.thehut.com eller www.zavvie.co.uk

Det har ikke noget at gøre med Post-DK. Det har aldrig været muligt at købe film der koster over £16 hos dvd.co.uk, eller blahdvd.co.uk. Væsentligt dyrere ting de sender fra UK kan man godt købe.
Til top
MC_Disko Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juni-2008
Point: 651
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2009 kl. 19:22
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det har ikke noget at gøre med Post-DK. Det har aldrig været muligt at købe film der koster over £16 hos dvd.co.uk, eller blahdvd.co.uk. Væsentligt dyrere ting de sender fra UK kan man godt købe.

nej det har da ikke været sådan altid. det er inden for de sidste par måneder det er blevet lavet om.. har da købt hos dem førhen uden problemer

Redigeret af MC_Disko - 26-Januar-2009 kl. 19:23
Til top
3000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Point: 1406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2009 kl. 19:38
Citér

jeg har da købt en film til over 16£ før 10 gange tror jeg
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2009 kl. 20:59

nej det har da ikke været sådan altid. det er inden for de sidste par måneder det er blevet lavet om.. har da købt hos dem førhen uden problemer

Det er ikke indenfor de sidste par måneder det er blevet lavet om. Jeg har handlet hos dvd.co.uk hele sidste år, og det har ALDRIG været muligt at bestille film der kostede over £16, med mindre det var væsentligt mere, og i så fald blev de så sendt fra UK.

Film under £16 bliver alligevel også fanget.
Til top
henrik-t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-August-2007
Point: 1553
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2009 kl. 22:58

Det er ikke indenfor de sidste par måneder det er blevet lavet om. Jeg har handlet hos dvd.co.uk hele sidste år, og det har ALDRIG været muligt at bestille film der kostede over £16, med mindre det var væsentligt mere, og i så fald blev de så sendt fra UK.

Film under £16 bliver alligevel også fanget.

Hvad mener du med film over £16 bliver aligevel osse fanget.....!??

Er det som engang imellem  eller altid..!??

Jeg køber tit, men nye medlemer og nye der skal handle udenlands bliver du nok misforstået

Og du har ret med man ikke kan bestille film over 15£ fra dvd co uk
det går fint fra 0-15£ det skal man huske på der bliver lagt post på bagefter, så det er ikke altid man film kan hentes hjem, nær de 15£

Henrik

Redigeret af henrik-t - 26-Januar-2009 kl. 23:21
+100HD Film
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2009 kl. 16:37
Jeg skrev at film UNDER £16 også kan blive fanget. Som i at man også kan ske at skulle betale moms og gebyr på film der koster under £16.

Jeg gentager: Man kan normalt ikke bestille film der koster over £16. Enkelte er væsentligt dyrere og bliver sendt fra UK, og i så fald kan man som dansker godt købe disse fra dvd.co.uk og klon-butikkerne.
Til top
Bredvig Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-April-2006
Point: 188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2009 kl. 16:57
Har nu også bestilt vare der fra til over £16 det tager somregel længere tid inden varen når frem så. Men har også oplevet at det íkke kunne lade sig gøre.
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Point: 1194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2009 kl. 16:50

Jeg skrev at film UNDER £16 også kan blive fanget. Som i at man også kan ske at skulle betale moms og gebyr på film der koster under £16.

Jeg gentager: Man kan normalt ikke bestille film der koster over £16. Enkelte er væsentligt dyrere og bliver sendt fra UK, og i så fald kan man som dansker godt købe disse fra dvd.co.uk og klon-butikkerne.

Jeg har heller ikke kunne købe "enkeltfilm" til over 16 £ og har også handlet der hele sidste år, men man kan godt købe bokse, f.eks. band of brothers, spiderman trilogy m.m., som sikkert så bliver sendt fra et andet sted.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu