|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
silva22 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
![]() Sendt: 26-Januar-2009 kl. 15:48 |
|
Hej når jeg nu prøver og bestiller nogle blu-ray fra dvd.co.uk kommer der en besked
We are very sorry but due to import/export regulations we are unable to ship the following item(s) to the EU and must remove them from your basket:SBR48944 - Redbelt (Blu-Ray) BSL2048 - Tropic Thunder (Blu-Ray) Please press Continue to remove the items from your basket and proceed with your order. hvorfor kan jeg ikke bestille dem??? |
||
![]() |
||
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
![]() |
|
det skyldes at nogle af deres titler bliver sendt fra kanal øgerne, som ligger udenfor eu. og nu har pestdk fået øje for dette. og tager derfor en del fra dem. har selv fået taget et par film inden de lukkede for salget.
køb evt fra www.thehut.com eller www.zavvie.co.uk |
||
![]() |
||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
|
zavvi er lukket :)
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Det var da irriterende. Det var den side som var bedst til at oplyse om tekster på blu-ray. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12430 |
![]() |
|
Det har ikke noget at gøre med Post-DK. Det har aldrig været muligt at købe film der koster over £16 hos dvd.co.uk, eller blahdvd.co.uk. Væsentligt dyrere ting de sender fra UK kan man godt købe. |
||
![]() |
||
MC_Disko ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
![]() |
|
nej det har da ikke været sådan altid. det er inden for de sidste par måneder det er blevet lavet om.. har da købt hos dem førhen uden problemer Redigeret af MC_Disko - 26-Januar-2009 kl. 19:23 |
||
![]() |
||
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
|
jeg har da købt en film til over 16£ før 10 gange tror jeg |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12430 |
![]() |
|
Det er ikke indenfor de sidste par måneder det er blevet lavet om. Jeg har handlet hos dvd.co.uk hele sidste år, og det har ALDRIG været muligt at bestille film der kostede over £16, med mindre det var væsentligt mere, og i så fald blev de så sendt fra UK. Film under £16 bliver alligevel også fanget. |
||
![]() |
||
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
|
Hvad mener du med film over £16 bliver aligevel osse fanget.....!?? Er det som engang imellem eller altid..!?? Jeg køber tit, men nye medlemer og nye der skal handle udenlands bliver du nok misforstået Og du har ret med man ikke kan bestille film over 15£ fra dvd co uk det går fint fra 0-15£ det skal man huske på der bliver lagt post på bagefter, så det er ikke altid man film kan hentes hjem, nær de 15£ Henrik Redigeret af henrik-t - 26-Januar-2009 kl. 23:21 |
||
+100HD Film
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg skrev at film UNDER £16 også kan blive fanget. Som i at man også kan ske at skulle betale moms og gebyr på film der koster under £16.
Jeg gentager: Man kan normalt ikke bestille film der koster over £16. Enkelte er væsentligt dyrere og bliver sendt fra UK, og i så fald kan man som dansker godt købe disse fra dvd.co.uk og klon-butikkerne. |
||
![]() |
||
Bredvig ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
|
Har nu også bestilt vare der fra til over £16 det tager somregel længere tid inden varen når frem så. Men har også oplevet at det íkke kunne lade sig gøre.
|
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
![]() |
|
Jeg har heller ikke kunne købe "enkeltfilm" til over 16 £ og har også handlet der hele sidste år, men man kan godt købe bokse, f.eks. band of brothers, spiderman trilogy m.m., som sikkert så bliver sendt fra et andet sted. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |