recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dvd.co.uk region?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketdvd.co.uk region?

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2008 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

så må du kunne få den byttet, det er jo det samme som et defekt produkt.

Tja spørgsmålet er bare om det kan betale sig. De dækker nemlig ikke omkostninger til forsendelse til USA. Og kun hvis BD´en er uåbnet, og det er den ikke. Jeg kunne nemlig ikke læse regionskodningen på bagsiden.

Og desuden har jeg én BD disc mere på vej. Sikkert med samme elendige resultat.

Bør vel egentlige købe en BD afspiller mere  - for det er must have movies (for mig altså), The Longest day, and Battle of Britain

Det er dog en værre redelighed. Men måske posten er så dyr at det kan betale for en ny afspiller. Syns ellers du sagde at du ik' havde plads til flere 

Jamen det er sørme vigtigt for mig at kunne se mine ønske film - selvom det koster, ja...en anelse mere end postforsendelsen retur

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2008 kl. 20:38

åh, john har masser af plads, til flere maskiner.

Joh...jeg har jo lige fået mit nye Hammel AV-møbel ind a døren - så måske - og alt andet lige så er det jo en prioritering. Når nu man ikke kan se sine must own movies 

Eneste problem jeg har med en US BD er vel strømforsyningen.

det er vel ikke et problem med strømmen, der er da andre som har fået us modeller.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2008 kl. 20:41

Joh...jeg har jo lige fået mit nye Hammel AV-møbel ind a døren - så måske - og alt andet lige så er det jo en prioritering. Når nu man ikke kan se sine must own movies 

det er vel ikke et problem med strømmen, der er da andre som har fået us modeller.

Jeg ved ikke om spændingen er den samme (220V), men normalt kører de i USA 60hz, hvor vi kører 50hz. Jeg kan ikke lige overskue konsekvensen

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2008 kl. 20:48

Mon ikke, at den er omstilbar, 50/60Hz betyder intet det hele er jo DC, og styers af en clockfrekvens, som det også gøres på et fly Hother.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2008 kl. 20:53
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Mon ikke, at den er omstilbar, 50/60Hz betyder intet det hele er jo DC, og styers af en clockfrekvens, som det også gøres på et fly Hother.

Hej Radiomanden long time  - no see.

Jo måske. Men sådan er virkeligheden bare ikke altid. Som nu hvor jeg er lige nu (Grønland), og her kører vi på et gammelt US-elværk og med 60 hz. Og det næsten umuligt at oplade en hjemmelig mobiltelefon

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2008 kl. 21:03

En lader til en mobil er temmelig universel, 100-250V 50/60Hz, som også mange andre ting er. Har brugt det en del gange eferhånden på Krydstogtskibe, hvor der temmelig ofte er US forsyning. (110V 60Hz).

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Haugboelle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-April-2008
Point: 527
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2008 kl. 21:09

�h, john har masser af plads, til flere maskiner.

Joh...jeg har jo lige f�et mit nye Hammel AV-m�bel ind a d�ren - s� m�ske - og alt andet lige s� er det jo en prioritering. N�r nu man ikke kan se sine must own movies 

Eneste problem jeg har med en US BD er vel str�mforsyningen.

det er vel ikke et problem med str�mmen, der er da andre som har f�et us modeller.

Jeg ved ikke om sp�ndingen er den samme (220V), men normalt k�rer de i USA 60hz, hvor vi k�rer 50hz. Jeg kan ikke lige overskue konsekvensen

Hvis afspilleren kun kan køre ved 60hz så skal du bestemt ikke købe, men undersøg evt om der er en "universel strømforsyning" i den, det er der i mange ting, så finder maskinen nemlig selv ud af det. PS3eren er et godt eksempel.

Og de kører 120V AC 1 faset i US...

De 110-120V burde du ikke være bekymret over, da langt de fleste apparater er lavet til 110-230V... Så find ud af det med frekvensen, det det vigtige.

Redigeret af Haugboelle - 24-Juni-2008 kl. 21:11
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2008 kl. 21:10

Ja så vidt jeg husker har Naiera en godt nok en PS3

Redigeret af Kampus - 24-Juni-2008 kl. 21:12
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12370
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2008 kl. 22:38
Ja, en japansk eller amerikansk PS3 kører fint på dansk strøm.

I øvrigt er det en god idé at lade være med at stole på det butikker skriver angående regioner på film. Den slags går de mildest talt ikke op i, så det er bedst hvis man finder ud af den slags via andre kilder. Fox' titler er så godt som altid regionslåst, så den fingerregel kan man jo starte med...
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2008 kl. 12:49

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Ja, en japansk eller amerikansk PS3 kører fint på dansk strøm.

I øvrigt er det en god idé at lade være med at stole på det butikker skriver angående regioner på film. Den slags går de mildest talt ikke op i, så det er bedst hvis man finder ud af den slags via andre kilder. Fox' titler er så godt som altid regionslåst, så den fingerregel kan man jo starte med...

Hej Naiera, jamen så er løsningen for mig formentlig en PS3. Kan du oplyse hvor du købte din PS3, hvad den kostede, og hvad du måtte slippe i told?

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2008 kl. 16:20
Har de ikke en elektronikbix i Grønland hvor den er billig, Hother. Nu du alligevel er der
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12370
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2008 kl. 22:13

Hej Naiera, jamen så er løsningen for mig formentlig en PS3. Kan du oplyse hvor du købte din PS3, hvad den kostede, og hvad du måtte slippe i told?

Jeg købte den i Viborg En jeg kender skulle af med en relativt ny en han selv havde importeret fra Japan. Kvitteringen sidder faktisk stadig tapet på indpakningen. Hvad jeg gav dengang betyder ikke så meget for priserne i dag, og hvis du selv skal til at have fat i en maskine tror jeg næsten du burde tage et kig på eBay. (f.eks. fra .co.uk kan du søge i hele verden, og vælge kun at få resultater fra sælgere der vil sende til Danmark).

Så kan det i øvrigt på det kraftigste anbefales at købe den officielle bluetooth-fjernbetjening.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu