recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dvd.co.uk region?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketdvd.co.uk region?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2008 kl. 13:26

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Har de ikke en elektronikbix i Grønland hvor den er billig, Hother. Nu du alligevel er der

Desværre ikke Kampus. Men jeg kan få den sendt hertil, og tage den med hjem på et senere tidspunkt

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2008 kl. 13:28

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hej Naiera, jamen så er løsningen for mig formentlig en PS3. Kan du oplyse hvor du købte din PS3, hvad den kostede, og hvad du måtte slippe i told?

Jeg købte den i Viborg En jeg kender skulle af med en relativt ny en han selv havde importeret fra Japan. Kvitteringen sidder faktisk stadig tapet på indpakningen. Hvad jeg gav dengang betyder ikke så meget for priserne i dag, og hvis du selv skal til at have fat i en maskine tror jeg næsten du burde tage et kig på eBay. (f.eks. fra .co.uk kan du søge i hele verden, og vælge kun at få resultater fra sælgere der vil sende til Danmark).

Så kan det i øvrigt på det kraftigste anbefales at købe den officielle bluetooth-fjernbetjening.

Viborg -  Tak for dit svar Naiera - det vil jeg prøve

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu