|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lipsun ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 06-Marts-2010 kl. 11:12 |
Hej Recordere, jeg søger et program hvor jeg kan indsætte alle mine dvd'er og få dem brændt ind på computeren eller en ekstern HD.
Programmet må gerne være gratis, men hvis det koster et mindre beløb, så går det nok.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Så skal der f.eks bruges Clone DVD og Any DVD fra Slysoft.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Lipsun ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Det ser ok ud, men det koster da nemt 200-300kr. Cucusoft har jeg hørt om.. Men er det optimalt?
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
RipIt4Me er gratis. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
MaVa ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
![]() |
|
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
DVDFab har faktisk lavet et gratis program der kan lægge ens DVD'ere og Blu-ray's over på ens computer. De er jo allerede kendte for deres betalings programmer DVDFab 7 og DVDFab Platinum.
Men prøv deres gratis ripper af kaldet DVDFab HD Decrypter http://www.dvdfab.com/free.htm DVD to DVD og Blu-ray to Blu-ray ripping funktionerne i den er gratis, det er kun hvis man ønsker at anvende de andre funktioner i den (konvertering osv) at man må til tegnebogen. Redigeret af Aspagilus - 14-April-2010 kl. 13:27 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |