recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dvd film der er i overskud/dubletter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

dvd film der er i overskud/dubletter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: dvd film der er i overskud/dubletter
    Sendt: 28-April-2020 kl. 16:43
Flg film sælges på dvd i pæn stand :

Olsen banden alle 14 film

Terminator 2 Judgment day
Den grønne mil
Gladiator

Mænd der hader kvinder
Pigen der legede med ilden
Luftkastellet der blev sprængt

Sælges helst samlet men kom med et realistisk bud.

Redigeret af jetdirect - 28-April-2020 kl. 17:01
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2020 kl. 17:49
hvis det er dvd, så tror jeg det er genbrugsbutikken, hvis du er heldig. Så er der andre der kan få glæde af dem.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2020 kl. 17:56
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

hvis det er dvd, så tror jeg det er genbrugsbutikken, hvis du er heldig. Så er der andre der kan få glæde af dem.

Nu kan filmene jo stadig købes på nævnte medie endnu og har en værdi så kunne de sælges var det bedst
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2020 kl. 18:05
Når jeg indimellem er i Accord, så sælges de til 10 stk for 100 kr. og så er det en butik, der betaler skat og moms.

Redigeret af PerW - 28-April-2020 kl. 18:05
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2020 kl. 18:16
ok, har accord salg på nettet 
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2020 kl. 18:18
Ikke i deres discount butik, hvor de kører med deres  billige priser.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2020 kl. 09:46
Ok beholder dem og ligger dem i en kasse.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu