|
DVD film - hvor kommer man af med dem? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juni-2017 kl. 17:15 |
|
Halløj
Hvor kommer man af med +250 DVD'er, +10 år gamle, alle uden DK subs (alle med FR, NL eller UK). Alt fra Simpsons serien over Little Britain, MI2 ... vil, meget gerne, forære dem væk. Alternativet er småt brændbart på genbrugspladsen... ?
|
||
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej , her i Greve afleverer jeg sådan noget hos Røde Kors oppe på miljø centeret. Så er der andre der får gavn af det. MVH
|
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
|
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
|
Jeg aftager dem gerne og kan nok godt finde et par flasker vin i bytte :-) Det kan jo være at der er lige præcis det jeg mangler :-) (og jeg bor tæt på brøndby)
|
||
.
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
|
![]() |
||
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
|
Giv dem til Hospital eller plejehjem.
|
||
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
||
![]() |
||
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
|
Tror at især børn og ældre vil mangle danske undertekster
![]() |
||
![]() |
||
|
Super - der drøner jeg ned med dem... Tak!
|
||
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Hvad med denne her? Han ville jo gerne have dem.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
|
|
||
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |