recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dvd flim hakker ved afspilning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDvd flim hakker ved afspilning

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Malte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Emne: Dvd flim hakker ved afspilning
    Sendt: 21-Oktober-2011 kl. 00:05
Hej,

Jeg har et problem med at når jeg ser Blu-ray film på min fladskærm så står det kniv skarpt og lyden følger med.
Men hvis jeg så der imod sætter en almindelig dvd film på istedet for så i 85 % af tilfældende så begynder billedet og lyden at hakke. Dette kan jeg i nogle tilfælde afhjælpe ved at slukke for udstyret og tænde det igen. Men langt fra altid det hjælper.

Har så prøvet at koble min reciever fra, så jeg fra blu-ray køre direkte op i fladskærmen med et HDMI kabel. Dette løser problemet med det samme, men så får jeg ikke min 5.1 lyd som jeg jo godt kunne tænke mig.

Er der nogle af jer der måske har været ude for det samme, eller kan hjælpe mig?

Jeg gætter mig lidt til at det måske kan være fordi at recieveren prøver at opskalere billedet fra dvd filmen til HD, men så ikke kan følge helt med?

Har prøvet at lede lidt rundt i menuerne i recieveren, men synes ikke jeg har kunne finde noget om det.

Udstyret det omhandler er:

Reciever: Onkyo HT-R380
Blu-ray: Samsung BD-P1580
Tv: Samsung UE46B7050
Til top
Malte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 64