|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AlexSmedegaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() Sendt: 13-August-2008 kl. 15:20 |
Hej :)
Er lidt i tvivl om hvor jeg skulle poste dette emne, men det blev altså her :) Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal gøre med mine dvd film (ca. 100 stk. med cover). Har sammen med damen været i adskillige butikker men vi har ikke kunnet finde noget der passede ordenligt ind eller ikke havde kapaciteten. Derfor spørger jeg her efter jeres bud. Skal lige siges jeg ikke ønsker at tage dvd'erne ud af deres cover. Er åben overfor alle bud om f.eks. en reol med låger man skal åbne, hylder til væggen eller noget helt tredje. Med venlig hilsen Alex :) |
|
![]() |
|
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() |
en mulighed: |
|
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1574 |
![]() |
Vi er meget glade for disse: http://hifiklubben.dk/produkter/tilbehoer/hi-fi_moebelhylde/ vm_acoustics_cd_hylde_soelv.htm
|
|
![]() |
|
AlexSmedegaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
Tak for buddene :)
Det blev et reol med seks huller i i hvid fra biva :) Så kan der også stå andre pynteting på samtidig, så damen fik da også lidt ud af det ;) Mvh Alex |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Pynteskramlet smider du selvfølgelig bare ud når du køber nogle flere DVD film. 100 er ikke særligt mange. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja det er klart ;) haha
Nej jeg ved godt det ikke er mange, men til gengæld er det kanon gode film :D Der er mange af de "store" filmklassiskere iblandt :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |