|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stjernholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() Sendt: 07-Juni-2009 kl. 15:24 |
Jeg leder efter nogle kompakte DVD hylder der er nogenlunde pæne der kan
smides op på væggen. Min nuværende reol er løbet tør for plads. Jeg skal have plads til ca. 1000 DVD / BD titler og har 5-6 meter væg plads. Er der nogen der har et godt forslag? |
|
Morten Stjernholm
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
Jeg lytter lige med her. Det problem kender jeg også, ang. pladsmangel.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
Tjaa man kan jo altid smide dem i mapper, så covere i kasser og ned i kælderen. Så behøver du kun 5 mapper per 1000 skiver.
|
|
![]() |
|
stjernholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
AAARRRRGGGGGGGGG , vig bort...oh du fæle menneske ;-) Hvordan kan du komme med sådan et forslag? De skal knejse inspirerende i gangen på vej til hjemmebioen, hvor man skal kunne stå og udvælge titler eller mindes andre. Men tak for forslaget! Det var sødt af dig. Dont call us - we call you :-) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Morten Stjernholm
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1574 |
![]() |
Jeg har et par stykker af dem her og er glad for dem: http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehoer/hi-fi_moebelhy lde/vm_acoustics_cd_hylde_soelv.htm
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Meget pæne/diskrete. Det bliver bare ret dyrt når man har mange film... Jeg har nogle stykker af disse. De passer godt i dybden. Højden passer perfekt til BD og HD DVD, men knap så godt til DVD. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |