Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Pizzabager
Redaktionen
Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1964
|
Emne: DVD image i Win MCE?? Sendt: 22-Februar-2010 kl. 22:53 |
Hvad bruger i til at se det ISO image fra DVD i har lagt ind på jeres HTPC??
Kan Win Xp selv se et ISO image eller skal jeg installere noget for at se dem?
Ved godt jeg kunne prøve mig frem, men gider ikke spilde en masse tid på at prøve forskellige ting, vil gerne have det rigtige fra starten 
|
 |
Bankz
Bruger
Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Denmark
Point: 53
|
Sendt: 22-Februar-2010 kl. 23:48 |
Monter i virtuelt drev f.eks.
http://www.daemon-tools.cc/eng/downloads
|
 |
Pizzabager
Redaktionen
|
Sendt: 22-Februar-2010 kl. 23:52 |
Bankz skrev:
Monter i virtuelt drev f.eks.
http://www.daemon-tools.cc/eng/downloads |
Jeg vil gerne kunne betjene det inde fra Win MCE, kender ellers godt deamon tools.
|
 |
flotfyr
Junior bruger
Oprettet: 31-Januar-2006
Point: 25
|
Sendt: 23-Februar-2010 kl. 10:33 |
Hej pizzabager
dette her program virker for mig du skal bare husk at når du er færdig med at se en film skal man vælge eject som hvis man så en dvd ellers har den problemer med at mount den næste iso du vælger man skal stadigvæk også have noget som deamon tools installeret
|
 |
Pizzabager
Redaktionen
|
Sendt: 23-Februar-2010 kl. 11:17 |
flotfyr skrev:
Hej pizzabager
dette her program virker for mig du skal bare husk at når du er færdig med at se en film skal man vælge eject som hvis man så en dvd ellers har den problemer med at mount den næste iso du vælger man skal stadigvæk også have noget som deamon tools installeret |
Det virker som et ganske godt program, jeg har dog besluttet at prøve mymovies først, det lader som mange er tilfreds med det.
|
 |
MaVa
Bruger
Oprettet: 25-April-2006
Sted: Danmark
Point: 132
|
Sendt: 23-Februar-2010 kl. 13:25 |
Jeg bruger Boxee til at afspille iso, mkv og alt andet. Kræver ikke andet software installeret og du skal ikke installere programmer til mount af fil.
|
 |
- Iver
Bruger
Oprettet: 03-August-2007
Sted: Denmark
Point: 214
|
Sendt: 24-Februar-2010 kl. 06:48 |
MaVa skrev:
Jeg bruger Boxee til at afspille iso, mkv og alt andet. Kræver ikke andet software installeret og du skal ikke installere programmer til mount af fil. |
Hvad med TV. Jeg kan se, at den har adgang til en masse TV shows, men hvad med det jeg gerne vil se/optage på DR, TV2, TV3 osv?
Det ser ellers sweet ud...
/Iver
|
 |
MaVa
Bruger
|
Sendt: 25-Februar-2010 kl. 10:49 |
Jeg bruger Windows MC7 til at se og optage tv. Der er et plugin, som gør at Boxee får et menupkt. i MC7. Så "afslutter" den MC7 og åbner Boxee. Når du så logger af Boxee, så kører MC7 igen.
Fungerer fint.
|
 |
kbaggen
Super bruger
Oprettet: 26-December-2006
Sted: Roskilde
Point: 328
|
Sendt: 25-Februar-2010 kl. 11:02 |
MaVa skrev:
Jeg bruger Windows MC7 til at se og optage tv. Der er et plugin, som gør at Boxee får et menupkt. i MC7. Så "afslutter" den MC7 og åbner Boxee. Når du så logger af Boxee, så kører MC7 igen.
Fungerer fint. |
MaVa, hvis du bruger Boxee, vil det glæder dig at vide at XBMC teamet nu arbjerder på at implementer MediaPortal Tv-server gennem et Front-end plugin, således man kan se TV i XBMC (og dermed påsigt vil også i Boxee).
Alleandre, der gerne ser .iso, .img, .mkv understøttelse i WMC7 bør overveje XBMC istedetfor, især hvis TV-kiggeri kommer til at fungere som alt andet, der bare fungere i XBMC.
Kbaggen
|
 |
MaVa
Bruger
|
Sendt: 25-Februar-2010 kl. 12:37 |
Både XMBC og Boxee har noget flottere frontend end MC7, så vil da være fint, hvis et af de to produkter begynder at tilbyde live-tv 
|
 |