|
DVD kompabilitet |
Besvar |
Forfatter | |
Helbo
Junior bruger Oprettet: 19-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
Emne: DVD kompabilitet Sendt: 09-November-2006 kl. 20:58 |
Jeg har netop anskaffet mig en LG RH 200 MHS DVD optager Problemet er at den vil ikke optage på de Verbatim DVD+r(DL) skiver jeg har I brugsanvisningen anbefales det at bruge DVD+R(DL) skiver fra enten Mitsubishi eller Maxell. Er der nogen der kendet en forhandler af disse med rimelige priser. Er der nogen der ved om disse skiver er svarer til andre fabrikater mvh. Søren |
|
musicus
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
Sendt: 09-November-2006 kl. 22:18 |
Jeg havde på et tidspunkt en Medion HD/DVD-optager, som efter sigende skulle være fuldstændig identisk med LG's model 188H. De første fire +R DL-DVD'er jeg brændte på optageren forløb helt uden problemer, men derefter nægtede maskinen konsekvent at initialisere eller brænde flere af dem. Jeg har prøvet med både Verbatim og Imation. Jeg fik så optageren byttet til et andet eksemplar (som jeg kunne se allerede havde været i brug, og dermed en returvare), men den ville heller ikke brænde DL-skiver. Så måske er Double Layer formatet simpelthen bare LG-optagernes achilles-hæl? Redigeret af musicus - 09-November-2006 kl. 22:21 |
|
MichaelS
-- Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
Sendt: 09-November-2006 kl. 23:00 |
Jeg havde samme problem med anmeldelsen af LG RH7800 men det gik i orden da recorderen endelig ville initialisere skiverne. Tjek af om skiverne bliver initialiseret rigtigt. Verbatim er lavet af Mitshubitshi. /MichaelS |
|
mvh MichaelS
|
|
DrageMester
Guld medlem Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Sendt: 10-November-2006 kl. 02:52 |
Som sagt er Verbatim Double Layer DVD medier det samme som Mitsubishi, idet Mitsubishi er Verbatims moderselskab. Bruger du tilfældigvis 8x medier? Jeg vil tro at de fleste recordere understøtter 2.4x medierne (hvis de overhovedet understøtter DVD+R DL), men der er nok ikke så mange som understøtter de nyere 8x medier. Verbatim Double Layer er uden sammenligning de bedste Double Layer der findes, så måske har du fået fat i de forkerte eller måske har du bare været uheldig. Hvis du kun skal købe et begrænset antal Verbatim DVD+R DL medier så kan de købes for 125 Kr per 5 styk hos WeSellCD.com (+ fragt). Hvis du har behov for så stort et antal at det retfærdiggør en fragtpris fra England på £13+VAT (ca. 170 Kr), så kan du hos SVP.co.uk købe de samme medier til £1.90 per styk. EDIT: 128 Kr for 5 styk hos Medicentralen.com. Redigeret af DrageMester - 10-November-2006 kl. 03:01 |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |