recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVD og Blu Ray database til osX
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVD og Blu Ray database til osX

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Pittens Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 225
Direkte link til dette indlæg Emne: DVD og Blu Ray database til osX
    Sendt: 15-Oktober-2008 kl. 14:33
Hejsa

Jeg har vel en 500 DVDer og er nu begyndt at købe Blu Rays også og har 9 (wuhuu) og som altid må der gerne være styr på sagerne, så jeg ville gerne holde orden på mine DVDer og Blu rays med et database program.

Jeg har før i tiden brugt DVD Profiler som er et super simpelt og godt program. Det kan finde alle film, nordiske som udenlandske udgivelser. Desuden har det en online del, så man kan dele sin samling med venner og bekendte.

Nu er problemet bare at jeg bruger mac, og her til virker dvd profiler desværre ikke, så jeg ville høre om der var nogle der havde nogle gode forslag til andre alternativer?

Jeg benytter pt. DVDpedia, men det har ofte svært ved at finde nordiske udgivelser og samtidigt har det en besværlig online del. Ellers er det ok, men, vil gerne undersøge alternativer.

Hvad benytter i? (husk osx)

Tak for hjælpen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu