|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MACAR ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 14-April-2007 kl. 14:45 |
Er DVD optagere med DVB-T tuner?
|
|
![]() |
|
DonTlaloc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2007 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Som regel ikke, men der findes modeller som har det.
|
|
![]() |
|
DonTlaloc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2007 Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Nævner du dem som eksempel på nogen der har DVB-T tuner?
|
|
![]() |
|
MaRtiNeZ Online ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
De nye Sony recordere der skulle komme i slutningen af Maj har DVB-T tuner - eller topmodellerne har i hvert fald
![]() |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Pioneer og Panasonic har modeller med DVB-T tunere.
På Pioneers modeller er det to adskilte tunere med hver sin antenne-indgang, så man f.eks. kan have TDC Kabel-TV (analogt) i det ene stik, og en DVB-T stueantenne til de digitale kanaler (det har jeg f.eks.) - ganske smart... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Der var jeg lidt for hurtig. Det har de ikke. Så tilbage til spørgsmålet. Recordere med DVB-T tuner:
/Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
MACAR ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Mit spørgsmål var relateret til fælleskøb af Panasonic plasma fjernsyn og HD-optager. Jeg har faktisk to Pioneer DVR-545HX-S som fungerer ganske fint. De støjer lidt meget synes jeg, men optagekvaliteten med DVB-T er fantastiske gode. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |