|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
ashdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 688 |
![]() |
|||
Jeg har DVD profiler nu, men kigger lidt på Movie Collector i stedet, da jeg godt kan lide den er mere simpel og overskuelig.
Men er der bare slet ingen danske udgivelser på Movie Collector??? Jeg har prøvet med de første 5 Harry Potter film på Blu-ray og ingen af dem kan den finde ud fra stregkoden, det kan DVD Profiler dog med de 4 første.
|
||||
![]() |
||||
MoTiNI ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 307 |
![]() |
|||
Så prøv at søg på titlen, sommmetider findes streg-koden ikke, men så kan man finde den ved at søge på titel.... |
||||
![]() |
||||
MoTiNI ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-November-2009 Status: Offline Point: 307 |
![]() |
|||
Nå nu ved jeg med sikkerhed at jeg har skrevet en mail til ham for nogle uger siden og i sidste uge sendte jeg en PM til ham. Men det ser ikke ud til at alle bare kan få 1500 point tilskrevet.......... |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|||
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ok, men PM ved jeg han har læst ![]() Jeg venter og se hvad der sker. |
||||
![]() |
||||
phillipo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
|||
Jeg bruger Movie Label 2010 www.codeaero.com/movie-label/
Det koster godt nok penge ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
dbbuu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
|||
Hvordan laver man to forskellige lister inde på Mymovie (en til dvd og en til blu-ray).?
|
||||
You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do.
|
||||
![]() |
||||
dbbuu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
|||
Eller er det kun muligt at lave én.?
|
||||
|
||||
![]() |
||||
MsFrederiksen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
|||
Ham Binnerup fra Mymovies gider åbenbart ikke og sende den scanner selv om vi har skrev sammen før |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Hvordan laver man to forskellige lister inde på Mymovie (en til dvd
og en til blu-ray).?
|
||||
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Prøve at se i min signature
![]() Se alle dine flim: http://c.mymovies.dk/Tillquist DVD hedder: http://c.mymovies.dk/Tillquist/dvd Blu-ray hedder: http://c.mymovies.dk/Tillquist/bluray Så enkelt er det, du tilføjer bare /dvd eller /blyray efter dit brugernavn ![]() Redigeret af MoTiNI - 03-April-2010 kl. 19:51 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |