recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dvd rip, er jeg bare for dum?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketdvd rip, er jeg bare for dum?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Willer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 313
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2009 kl. 14:26

I topmenuen har du muligheden for at vælge "Re-author". Når du vælger den, kan du i højre side vælge hvilken sektion du vil bruge og trække den over i venstre side. Så kan du under "Compression Settings" vælge hvilke lydsport du vil have med.

Hvis du højreklikker på dit valg ovre i venstre side, kan du så sætte hvilken lyd og tekst som skal afspilles som standard.

Ovenstående vil lave en film som bare starter direkte uden menuer eller noget som helst hvis du kun overfører hovedfilmen. Især brugbart når børn vil se deres tegnefilm her og nu med dansk tale og ikke har tid til at vente på introer og menu er overstået.

Håber det giver mening.  

Redigeret af Willer - 27-Marts-2009 kl. 14:28
Kristian
Til top
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 329
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2009 kl. 15:20

Det gør det, lige nøjagtig det jeg søgte - og også lige nøjagtig børnefilm det skal bruges til:o)

Mange tak for hjælpen Willer.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu