|
DVD rip hakker |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
karstenjensen.dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 46 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det sidste var jo et godt råd... Jeg har rippet min koncert-DVD og lagt den på min langsommeste NAS og streamer en ISO til mit tv via Boxee - og det hakker ikke spor... Kun på computeren.....
Tak for tippet..... mit problem er løst. Nu skal jeg have forfulgt det med Flac-filerne... suk ;) |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Eksisterer problemet med FLAC så ikke også kun på PC'en? Med mindre du ligefrem bruger PCen til afspiller, så var det måske en ide at lave samme manøvre med musikfilerneog se (høre) om de afspilles fint andre steder.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
karstenjensen.dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 46 |
Nu er det så også testet - på eksterne enheder (min Sonos) lyder flacen som den skal ......
Hvad filan er der dog galt med min PC, der jo da ellers kører fint, er opdateret osv....? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |