recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVD rip til Ps3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVD rip til Ps3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Vallensbæk, KBH
Status: Offline
Point: 435
Direkte link til dette indlæg Emne: DVD rip til Ps3
    Sendt: 17-September-2009 kl. 17:29

Hejsa

Er der nogne af jer det har erfaring med rip af dvd til PS3. Ps3 understøtter jo ikke iso, en masse andre formater. Jeg vil gerne have min DVD film over på min NAS server så jeg kan afspille dem derfra.

Jeg har prøvet med programmet 4media dvd to PS3 og den laver nogne filer som PS3 kan afspille, men er det ikke muligt at lave det således at når jeg vælger film at den kommer op som var det jeg satte skiven i PS3?

Er mere alle vores børnefilm jeg er interesseret i da knægten ikke altid kan bestemme sig, så ville det være nemmere lige at vælge derinde.

På forhånd tak

\René

Til top
I.N.D.Y Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-September-2009
Sted: Denmark
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2009 kl. 08:00
Pioneer PDP-428XD, Harman Kardon HS 300, Zaptor, PS3 slim.
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2009 kl. 14:14

Du burde prøve dvdfab, den kan alt det man har brug for på en nem og ikke-nørdet måde.

Den laver dem om til mpeg4, og du kan selv vælge lyd/sprog og om der skal være undertekster eller ej.

Bruger det selv til alle mine film, som jeg ikke komprimerer, men med dvdfab fjerner alt overflødigt, som alle undertekster på andre sprog, og kun et lydspor. Man vælger bare main mowie, subtitle = DK og klik kør.

Den virker i 30 dage før du beslutter dig for om det er noget der kan bruges.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu