|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Alland82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() Sendt: 24-Juli-2011 kl. 13:41 |
Hellow..
Jeg er helt lost her, men har på fornemmelsen der sidder nogle stykker ude ved tasterne som er max skarpe i det her.. Opgaven er som følger: Jeg har nogle dvd'er som jeg godt vil have rippet i bedst mulig kvalitet. Også lyden skal forblive i optimal kvalitet.. Jeg er ligeglad med hvad den endelige fil fylder, bare min PS3 kan afspille den.. Kan nogen anbefale er program og tilhørende indstillinger - til Mac vel at mærke... //Allan
|
|
Elac FS247 | Primare SPA21 | Squeezebox Touch+HiFace
Synology DS411 | LG 55LM670 -------------- Xindak XF-1000S | SB Touch+HiFace m. Welborne PSU | Peachtree Dac-It | Heed CanAmp | B&O H6 |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
DVDFab DVD-Ripper. Den har en forudinstilling til PS3.
|
|
![]() |
|
Alland82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Det lyder jo nemt nok.. Dog synes jeg at lede forgæves efter Mac OSX downloaden på deres hjemmeside ?! //Allan
|
|
Synology DS411 | LG 55LM670 -------------- Xindak XF-1000S | SB Touch+HiFace m. Welborne PSU | Peachtree Dac-It | Heed CanAmp | B&O H6 |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Det har du ret i, men troede (da jeg ikke har mac kiggede jeg ikke nærmere på det) at de havde en, da jeg havde stødt på denne: http://www.dvdfab.com/holiday-season-campaigns.htmDe arbejder på det, men der er ikke helt nogen tidstabel på hvornår.... :(
|
|
![]() |
|
![]() |
Nå, nu fandt jeg en løsning, så poster den lige, hvis nogle skulle havne i samme situation.. Det er faktisk temmelig simpelt..
Rip VOB-filerne til én lang VOB-fil.. Dette kan gøres med DVDxDV Pro.. Omdøb herefter fra *.vob til *.mpg og så er der fuld dvd-kvalitet på PS3... //Allan
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er f..... smart!!!
Genial løsning, for at sige det mildt... :D
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, bortset fra at næste problem nu har meldt sig.. De dvd'er der er kopibeskyttede kan ikke rippes.. Jeg mangler nu en Apple-pendant til AnyDVD... Anyone??
//Allan
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |