|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KillerT2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 265 |
![]() |
Jeg har lige gjort det samme, altså rippet hele DVD samlingen (100+ styks) - jeg brugte DVDFab som jo i øvrigt er gratis den første måned. Det virker fortrinligt. AnyDVD virkede af en eller anden grund ikke hos mig...
Du skal tænke lidt over hvilke format du ripper i - det afhænger af hvad filmene skal spilles på.
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Er jeg den eneste der læste overskriften og tænkte "nå, han er nok skiftet til BD".
![]() On a related note; sorry for ot...
|
|
![]() |
|
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
Altså når jeg læser trådstarterens besked igennem, så lyder det ikke som en decideret ripper der ledes efter, men reelt en konverter.
Men under alle omstændigheder, så har AVS nogle gratis udenmærkede video løsninger http://www.avs4you.com/video.aspx |
|
![]() |
|
jhj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-April-2010 Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Tak for alle de gode svar. Det er rart man ved hvor man kan få seriøs hjælp. Så nu vil jeg igang med første del af mit mediacenter...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |