|
DVD samling + Google Chromecast |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HiFi_Geek ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2015 Sted: København Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Oktober-2015 kl. 12:32 |
Vi
flytter, så der skal ryddes op! DVD og Blu-ray samling Ca. 75 DVD film + 4 Blu-ray film Masser af udenlandske og danske klassikere herunder Ringenes Herre 1-2-3 i box sæt Jeg vil umiddelbart tro, at det hele er region 2 med dansk undertekst. Blu Ray film - blandt andet Warrior (folie) med Tom Hardy og original Halloween fra 1978 Kinect Adventures spil i folie til XBOX 360 (nypris +100 kr. på nettet) HBO 200 kr. for hele dynen (kun afhentning i København) -- Chromecast Spritny Google Chromecast (gave) med forsegling men sådan én har jeg jo i forvejen (kan ikke leve uden!) HBO 150 kr. uden porto (foretrækker afhentning i København) -- Spørgsmål til PB og jeg sender gerne nogle billeder af filmene. ”Auktionen”
lukker i morgen fredag kl. 16.00 (16. okt.) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |