|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Damgaard33 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Status: Offline Point: 31 |
![]() Sendt: 02-Februar-2006 kl. 15:01 |
Når jeg brænder en kopi af børnenes dyrt indkøbte Disney-dvd'er, har jeg lagt mærke til, at kopien ikke opfører sig helt som originalen, når den lægges i dvd-afspilleren. Originalen har tilsyneladende noget 'autorun'-kode indbygget et sted, som tilsyneladende går tabt under kopieringen. Jeg kopierer med DVD Shrink og DVD Decrypter, men måske er der en indstilling, jeg ikke har helt styr på? Jeg laver en ISO med DVD Shrink, som jeg så brænder med DVD Decrypter. Hvem kan hjælpe?! |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Udtræk filmen i "Re-Author" mode, så laver DVD Shrink auto-start på filmen (og du slipper for alt det reklame-intro-fis, som de fleste DVD har).
Du vil så også få den i en bedre kvalitet, og du vil have mulighed for at præ-vælge hvilket sprog den skal starte op med. |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Damgaard33 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Hej Keld Tak for dit svar. Jeg var slet ikke klar over, at man kunne styre sproget på den måde. Det er jo helt super. Men hvis jeg nu ønsker en fuldstændig kopi af dvd'en, som starter automatisk med intro-fis og det hele ... hvordan bærer jeg mig så ad med det? Jeg kan se, at der er et afkrydsningsfelt på fanen "Output filer" under "Indstillinger", som fjerner P-UOP. Her har programmet som standard et flueben. Er det mon det? |
|
![]() |
|
Jensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Hejsa Jeg har også været ude for at enkelte film ikke kan kopieres med DVD shrink. Har prøvet både med og uden "Re-auther" mode. Tror at Disney bruger en ny kopisikringsmetode som DVD shrink endnu ikke har lavet en "path" til. Men du kan istedet bruge DVD Fab Gold, som du kan downloade i en 30 dages fuld funktionsdygtig version. Ellers koster den ca. 40 $. Det er umiddelbart det eneste program jeg ligenu har støt på der kan omgå Disney's kopisikring. Kan downloades via : http://www.dvdidle.com/dvd-fab.htm |
|
![]() |
|
ziphnor ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 306 |
![]() |
DVD shrink bliver ikke opdateret mere og DVD decrypter er blevet opkøbt af Macrovision. Jeg kan anbefale at købe AnyDVD (www.slysoft.com) hvilket auto-dekryptere DVD'er(foruden en masse andre funktioner, således at du kan benytte et hvilket som helst program til at kopiere/"shrinke" DVD'en, ie det behøves ikke understøtte krypterede DVD'er.
AnyDVD i kombination med DVD shrink kopierer stort set hvad som helst, inkl. nye mystiske beskyttelser. Hvis man er nærig, tror jeg også at der findes et program kaldet VobBlanker som kan fjerne kopi-beskyttelser, men det er vist ikke lige så let som AnyDVD. |
|
![]() |
|
Jesper.wind ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
Jeg benytter også den metode og kombination (faktisk også til ungernes Disney film, bare -30 min. plider pladder), og det virker 100%. Der kan dog være enkelte episoder, hvor du er nød til at starte dvd´en for så at sætte den på pause før du starter D.Sh. op - og jeg ved s.. ikke hvorfor??? men det viker. |
|
![]() |
|
Keldjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Jeg er nybegynder indenfor dette område og ville også forsøge at tage backup af børnenes Disneyfilm, de kører jo mildest talt i døgndrift så længe de ikke er ridse, fedtede eller sågar knækket uden nogen af børnene har rørt ved dem.. MEN jeg har nu forsøgt mig med ovenstående metode - AnyDVD og DVDclone og også DVDShrink. Det er også gået ok indtil filmen skal ses, hvor den pludselig "sætter sig fast" i dvd'en. Jeg har prøvet at brænde den igen og igen sætter den sig fast, men dog ikke samme sted i filmen.. Mit spørgsmål er nu og det skyldes en kryptering eller der er andet i vejen - måske dårlige DVD-skiver?? Jeg er tæt på at opgive projektet, selvom man kan spare mange penge pr. ødelagt børnefilm! Så jeg håber nogen kan hjælpe... |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Jeg har svaret dig i den anden tråd hvor du postede samme spørgesmål http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=7733&P N=1&TPN=500 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |