|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
oz1bv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 14-Februar-2008 kl. 15:05 |
Hej Så er der lige en ting til: Når jeg ser en DVD film på mit XP MCE 2005 larmer DVD drevet meget. Det lyder som om den kører for fuld omdrejningshastighed. Kender nogen en måde at få det til at køre lige akkurat så hurtigt som nødvendigt så man kan få lidt ro i stuen?` Hilsen, Brian |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Prøv at goggle på ordet CDSPEED. Det afhænger dog oftest af, hvilket model og type dit drev er. Mit LG drev kan f.eks ikke |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
Ja, hastigheden kan sænkes med enten AnyDVD eller Nero Drive Speed (mener jeg programmet hedder), som kan downloades gratis fra Neros hjemmeside. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
oz1bv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Jeg har lige prøvet begge programmer: Nero CD Speed blokerer for læsning af DVD'en AnyDVD har inden indflydelse overhovedet (har valgt "stille" i mulighederne for styring af hastighed). Mit DVD drev er et Samsung SD-616E F502 Kender nogen et drev som enten ikke larmer for meget eller som er modtagelig for hastighedsstyring? Mvh, Brian |
|
![]() |
|
realper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
De nyeste Pioneer dreve nedsætter selv hastigheden er mine erfaringer.
Ellers prøv: CD Bremse http://www.cdfreaks.com Redigeret af realper - 14-Februar-2008 kl. 19:17 |
|
![]() |
|
Mr.NiceGuy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Hejsa ! Jeg oplever stort set samme problemstilling. CD Bremse virker dog nogenlunde hos mig, men absolut fortsat ikke optimalt. Jeg vil egentlig gerne ofre et nyt DVD-drev på opgaven, såfremt det er det som skal til, men hvilket skal man vælge - Og hvad koster det?
|
|
![]() |
|
realper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Har et DVD-BRÆNDER PIONEER DVR-112D drev, der er tæt på lydløst under dvd afspilning i Sagetv.
Redigeret af realper - 19-Februar-2008 kl. 20:51 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |