|
DVD spiller til at hænge på væggen |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Harald Nyborg har Denver'en
http://www.harald-nyborg.dk/p4170/denver-dvd-vaegophaengt-hdmi-usb
Redigeret af Kampus - 16-Februar-2012 kl. 22:18 |
||
Andreas86
Ny bruger Oprettet: 19-Juli-2011 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Godt fundet Kampus, takker. Det bliver nok denne jeg ender med at købe :) Jeg er dog blevet hooket på en lækker samsung dvd Dog jeg ikke haft held med at finde en dansk forhandler af denne, samsung support er ikke særlig behjælpelige med hvilke forhandlere de har solgt denne til. Nogen der tilfældigvis er faldet over denne, det ville være perfekt? ;)
|
||
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fjernsyn med indbygget dvd er heller ikke så dumme, men selvfølgelig lidt dyrere. Men du slipper for flere fjernbetjeninger, samt at skulle montere mere end højst nødvendigt på væggene.
|
||
ritter
Ny bruger Oprettet: 06-Juni-2009 Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Samsung DVD-H1080 er udgået for 2-3 år siden, den bliver nok svær at finde nogle steder. Desværre. Philips DVP6620 er en anden mulighed, men ligeledes udgået for 1-2 år siden. |
||
Samsung UE46B7050 · Harman Kardon BDS870 · Synology DS212+ · Apple TV med XBMC · iMac · MacBook Air
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |