recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVD System til bilen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVD System til bilen

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SuneKeller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 22:42

Jeg er helt med på, at man kan købe to afspillere, men det kræver så at de kan linkes, således at hvis kun har en dvd og begge børn vil se samme film, så kan det lade sig gøre...

Man har ikke to af denne samme film...

Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 23:37
Når man køber bærbare DVD-afspillere, bør man også interessere sig lidt for opløsningen. Vi har haft et sæt - vistnok også Denver - som jeg vurderede til at være 240x400. Det er for lidt.

Desværre er det ofte umuligt at finde oplysninger om skærmopløsning, når man køber den slags grej.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3840
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 08:13
Oprindeligt skrevet af vasif vasif skrev:

Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Jeg købte for nogle måneder siden et sæt fra Nextbase samt et sæt ir hørebaffer. Det er 8,5" skærme med DVD i hver. Der er også USB indgang hvorfra man kan afspille film - inkl XviD(understøtter ikke HDD, kun USB nøgler) . Jeg er ved at konvertere nogle film så der kan ligge flere film på en DVD eller bare kopieres over på USB nøglen.

Batteri er dog af en eller anden grund ekstratilbehør, men har ikke haft brug for et. De steder hvor de ind til vedere har været brugt har der været 220V.

Nextbase er vel også ret dyrt? Trådstarter efterlyser noget som ikke koster kassen:)

Nu skriver han "systemet behøver selvfølgelig ikke at være det allerdyreste man kan få "

Mht. til at linke har alle afspillere for det meste en AV IN, dvs man kan afspille det samme på begge maskiner via et kabel af denne type :

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 10:44
Jeg synes NextBase system ser meget fedt ud, men skal man virkelig betale ca. 500 kr. stykket for batterierne?
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af SuneKeller SuneKeller skrev:

Jeg er helt med på, at man kan købe to afspillere, men det kræver så at de kan linkes, således at hvis kun har en dvd og begge børn vil se samme film, så kan det lade sig gøre...

Man har ikke to af denne samme film...

Et sådant kabel fåes ofte meget billigt, men i flere systemer følger det med i pakken, typisk også fra Jensen Scandinavia mm, hvor der samtidig er både ind og udgange til billede og lyd.

Redigeret af vasif - 08-Juni-2009 kl. 10:56
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 13:04

Kender du en god forhandler af Jensen systemet? Jeg kan ikke finde en pris på Jensen Media:Link 8500? Det ser ikke ud som om elgiganten forhandler 8500 modellen?

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu