|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Min Ninntaus kan fint overspille til VHS, det bliver faktisk ganske godt, jeg synes faktisk billedet er mindst på højde med købe VHS.
Du kan PM hvis du er interesseret. |
|
![]() |
|
mandd1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Hej alle Da det åbenbart ikke er til at købe nye dvd afspillere som kan overspille alt til video uden koder oa. Så nu har jeg oprettet en annonce, så hvis nogen har sådan en afspiller så er jeg interesseret Annoncen hedder: DVD afspiller købes MVH Mads |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
Har aldrig prøvet det, men hvordan er det egentlig med afspilning af DVD på en PC med S-video/composite udgang, vil der også være Macrovision herpå? Mvh JørgenT |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10580 |
![]() |
Ja, men selv om der ikke var, ville billedkvaliteten blive elendig i forhold til en standalone DVD afspiller. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() |
Ah det passer nu ikke at kvaliteten bliver elendig! Gjorde det selv da DVD var noget nyt og langt fra hvermands eje. Og det blev næsten på højde med købe vhs.
På daværende tidspunkt havde jeg så også et Realmagic Hollywood+ DVDkort, til PC'en, men er ret sikker på at tv out på de nye maskiner kan levere det samme. Desuden er jeg ret sikker på at "slutbrugeren" er lidt ligeglad med en smule fnidder på billedet. Det er jo VHS. |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
er det ikke blot at købe et scartkabel til det samme. Kan huske at jeg købte sådan et for mange år siden, da jeg troede at jeg gad gøre det samme (blot den anden vej - fra vhs til dvd) mon ikke man stadig kan købe et sådant kabel? Ellers så læs mere på dette link - http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=538&PN =2&TPN=2
Nikolaj
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Nej det er ikke nok, det skyldes makrovision beskyttelsessystemet. |
|
![]() |
|
mandd1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
Jeg har en dvd afspiller som er kodefri og så har et smartkabel købt i UK som tager macrovision og alligevel stod billedet og hoppede hele tiden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |