|
DVD tomme |
Besvar |
Forfatter | |
Elsa
Ny bruger Oprettet: 09-Februar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-Februar-2015 kl. 16:10 |
Hvad er forskellen på tomme DVD + eller - RW
begge skulle kunne genskrives men + eller - hvad betyder det?
|
|
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.gromit.dk/dvd/
|
|
mvh Infinity
|
|
Elsa
Ny bruger Oprettet: 09-Februar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar. Det er vist noget af en mundfuld at forstå dette. Og om det vil lykkes i den sidste ende. Men jeg tror jeg køber DVD -RW som skulle være mest læsbar om jeg har forstået det nogenlunde.
mvh elsa
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
Da jeg brugte det, så var det dvd - jeg brugte, og som virkede oftest. Så det går du nok ikke galt med.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, +R er ikke så kompatible med alle optagere og afspillere som -R, de andre vil du opleve at de ikke kan afspilles på nogle afspillere. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5267 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |