recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVD/VCR - brænding på CD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVD/VCR - brænding på CD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
berliz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Emne: DVD/VCR - brænding på CD
    Sendt: 22-Oktober-2007 kl. 17:20
Jeg håber det passer ind her - og at det ikke virker helt fjollet.
Jeg fik for 2 år siden ny bil med radio med CD-afspiller, som jeg skiftede ud med min gode gamle autoradio med kassetteafspiller, fordi jeg havde så mange gode bånd med musik til afspilning under kørslen.
Men nu har jeg omsider lært at optage musik fra internettet, lave afspilningslister og brænde musikken på CD'er - og vil nu montere den originale radio med CD-afspiller igen.
Kan man overføre musik fra min video eller DVD-optager til PC'en og brænde CD'er til brug i bilens CD-afspiller? Ja, det er måske et naivt spørgsmål, men er der mulighed for at forbinde video/DVD-optageren med PC'en og fremstille musik-CD'er den vej

Med venlig hilsen
Berndt
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2007 kl. 17:29

Hvis du har et lydkort med Line IN, så kan du der tilslutte en lydkilde, og overføre musikken til HDD, overførslen vil ske i .Wav, som også er det format der er på en CD. Musik Download fra nettet er MP3, det skal konverteres til .Wav for det brændes. Kan din CD Radio afspille MP3 skal det ikke konverteres.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu