|
DVDFab Movie Server |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Med hvilket software? Det andet er en pakke løsning, og det er en Shield ikke. Som Media server spiller softwaren en kæmpe stor rolle, og jeg vil til en hver tid foretrække optimeret software til det hardware jeg har, end lidt kraftigere hardware med generisk software løsninger. |
||||
.....
|
||||
![]() |
||||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
|||
|
||||
![]() |
||||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
|||
Kodi er ikke en særlig godt server, alle de fedeste funktioner kræver nija tricks, Kodi er bedst som afspiller, hvilket også er det de markedsføre den på. Plex er ikke gratis hvis du ønsker fuld funktionalitet! Hvilket bringer mig tilbage til min pointe fra tidligere. Det er mere end hardware, og halve løsninger eller gør det selv med ekstra betaling. DVDFab har noget hardware og software sat sammen i en færdig og komplet media server og afspiller. Ingen trylle trylle og ingen nija tricks. Den burde have meget lav strømforbrug, og der ser ikke ud til at være påkrævet en abonnement for fuld funktionalitet (af de funktioner som DVBFab mobile server understøtter). Tag ikke fejl, jeg er ikke køber, jeg har anden Media server software, men til de penge, og med de funktioner, så synes jeg bestemt det virker spændende. Btw. Hvis man ikke skal transcode, så er en s905(x) boks som er understøttet af libreelec er super valg til afspilning, hvis man vil gøre en smule selv.... Men det er helt plug and Play til gengæld koster det under 300kr, og køre i ring om Episoden. |
||||
.....
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |