recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVDFab og Amazon
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DVDFab og Amazon

Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 23:22
Oprindeligt skrevet af tonice25 tonice25 skrev:

Men jeg synes, at det er for dyrt via DVDFabs egen netside.

Så jeg tror, at det billigste er her: http://www.amazon.de/DVDFab-Mein-Filmkopierer-Blu-ray-Clone/dp/3828740480/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1374674252&sr=8-1&keywords=dvdfab

De eneste lovlige licenser af DVDFab er dem, der sælges via deres hjemmeside. Licenser solgt via andre sider er piratkopier ifølge DVDFab's ejer.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 17-Juli-2013
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 08:23
Oprindeligt skrevet af DrageMester DrageMester skrev:

Så jeg tror, at det billigste er her: http://www.amazon.de/DVDFab-Mein-Filmkopierer-Blu-ray-Clone/dp/3828740480/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1374674252&sr=8-1&keywords=dvdfab

De eneste lovlige licenser af DVDFab er dem, der sælges via deres hjemmeside. Licenser solgt via andre sider er piratkopier ifølge DVDFab's ejer.

Hvor har du de oplysninger fra?

Amazon har da et stort problem, hvis de også sælger piratprodukter.

Amazon er da blevet en stor og anerkendt butik, som benyttes af en stor skare kunder.

Jeg sidder p.t. med en CD boks købt hos amazon.de - en CD boks som var meldt udgået hos CDON.
Den CD boks har altså ikke tegn på at være en piratkopi, selvom der altså også florerer den slags rundt omkring.

Hvilken interesse har amazon i, at sælge piratprodukter?

For så skal amazon - om det f.eks. er uk eller de - vist stemples og have politiets øjne.  
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 09:08
Jeg har lige været igennem til chatten på amazon.de

Her en google oversættelse af de vigtigste svar fra den ansatte på amazon.de:

Amazon tilbyder kun den oprindelige artikel. tredjemand skal overholde disse retningslinjer.

For detaljerede oplysninger om opdateringerne, beder jeg dig kontakte producenten direkte. Du kan bestille artiklen for at få vist, kontrollere produkt detaljer på pakken, og hvis du ikke kan lide det element, kan du sende det tilbage i en forseglet tilstand

Redigeret af tonice25 - 25-Juli-2013 kl. 09:09
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 23:17

Oprindeligt skrevet af DrageMester DrageMester skrev:

Hvor har du de oplysninger fra?

Jeg har set Fengtao (grundlæggeren af DVDFab software) poste det på DVDFab forummet på club.cdfreaks.com.

Samme oplysning er tilgængelig på DVDFab hjemmeside:

http://www.dvdfab.com/purchase-policy.htm

"NOTE:

Do NOT place order on any other website like eBay, iOffer, dvd95copy, dvdfab6.com, dvdfabs.com, free2dvd.com, tarzanmedia.com, etc. The only legal way to obtain DVDFab is through dvdfab.com."

Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2013 kl. 12:29
Så må vi vist hellere blackliste amazon - i dette tilfælde amazon.de - vedr. deres salg af DVDFab!

Jeg henvender mig altid til selve butikken, hvis jeg er i tvivl - og med mit uddrag af svaret fra amazon.de, så ved jeg snart ikke hvad!

Men en så stor international butik, som har mange kunder også her i Danmark, de skal da vist meldes til international forbrugerstyrelse!
Hvis ikke den danske forbrugerstyrelse vil tage sig af det!

For vi kan da ikke have at amazon sælger fordækte varer!

Redigeret af tonice25 - 26-Juli-2013 kl. 12:36
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10479
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2013 kl. 13:06

Så må vi vist hellere blackliste amazon - i dette tilfælde amazon.de - vedr. deres salg af DVDFab!

Amazon benytter sig jo i stor grad af underleverandører. I dette tilfælde formentlig DVDFab. Det er der jo ikke noget forkert i.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2013 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Amazon benytter sig jo i stor grad af underleverandører. I dette tilfælde formentlig DVDFab. Det er der jo ikke noget forkert i.

Flemming

Så du mener ikke, at der er noget fordækt i deres vare fra DVDFab?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2013 kl. 21:37
Amazon plejer ikke lige at være i vælten for en god omgang hæleri, så jeg tror rent faktisk udmærket du kan købe det - selvom jeg godt nok undrede mig gevaldigt over at der fandtes en fysisk udgave af dem. (nu står der så også downloads ved de fleste udgaver - og så leverer amazon bare en licensnøgle til softwaren!)

Til top
Visca Blaugrana Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-April-2005
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Visca Blaugrana Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2013 kl. 22:24
Amazon saelger gerne kopi software, jeg koebte VCDS for min bil der og det var kopi software, jeg var saa i kontakt med software udviklerne, og de sagde at de gang paa gang havde gjort amazon opaerksome paa det, men hvergang blev det bare ignoreret.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2013 kl. 09:12
Bare husk at din VCDS ikke kan opdateres.   Har selv haft kina udgave. Men fik den ødelagt af en utilsigtet opdate, så nu har jeg en original. ;-)
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2013 kl. 10:02
Titlen er ændret Smile

Er amazon en reel/godkendt butik - eller er de det ikke?

Redigeret af tonice25 - 28-Juli-2013 kl. 10:11
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2013 kl. 12:26
Hvis du vil være sikker, så kontakt DVDFab:

http://www.dvdfab.com/contact.htm

Til top

Besvar Besvar Side  <12345 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu