|
DVDFab og Amazon |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
De eneste lovlige licenser af DVDFab er dem, der sælges via deres hjemmeside. Licenser solgt via andre sider er piratkopier ifølge DVDFab's ejer. |
|||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
||
Hvor har du de oplysninger fra? Amazon har da et stort problem, hvis de også sælger piratprodukter. Amazon er da blevet en stor og anerkendt butik, som benyttes af en stor skare kunder. Jeg sidder p.t. med en CD boks købt hos amazon.de - en CD boks som var meldt udgået hos CDON. Den CD boks har altså ikke tegn på at være en piratkopi, selvom der altså også florerer den slags rundt omkring. Hvilken interesse har amazon i, at sælge piratprodukter? For så skal amazon - om det f.eks. er uk eller de - vist stemples og have politiets øjne.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 30 ![]() -- ![]() Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
||
Jeg har lige været igennem til chatten på amazon.de
Her en google oversættelse af de vigtigste svar fra den ansatte på amazon.de: Amazon
tilbyder kun den oprindelige artikel. tredjemand skal overholde disse retningslinjer. For detaljerede oplysninger om opdateringerne, beder jeg dig
kontakte producenten direkte. Du kan bestille artiklen for at få vist,
kontrollere produkt detaljer på pakken, og hvis du ikke kan lide det element,
kan du sende det tilbage i en forseglet tilstand Redigeret af tonice25 - 25-Juli-2013 kl. 09:09 |
|||
![]() |
|||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
||
Jeg har set Fengtao (grundlæggeren af DVDFab software) poste det på DVDFab forummet på club.cdfreaks.com. Samme oplysning er tilgængelig på DVDFab hjemmeside: http://www.dvdfab.com/purchase-policy.htm "NOTE:Do NOT place order on any other website like eBay, iOffer, dvd95copy, dvdfab6.com, dvdfabs.com, free2dvd.com, tarzanmedia.com, etc. The only legal way to obtain DVDFab is through dvdfab.com." |
|||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|||
![]() |
|||
||
Så må vi vist hellere blackliste amazon - i dette tilfælde amazon.de - vedr. deres salg af DVDFab!
Jeg henvender mig altid til selve butikken, hvis jeg er i tvivl - og med mit uddrag af svaret fra amazon.de, så ved jeg snart ikke hvad! Men en så stor international butik, som har mange kunder også her i Danmark, de skal da vist meldes til international forbrugerstyrelse! Hvis ikke den danske forbrugerstyrelse vil tage sig af det! For vi kan da ikke have at amazon sælger fordækte varer!
Redigeret af tonice25 - 26-Juli-2013 kl. 12:36 |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
||
Amazon benytter sig jo i stor grad af underleverandører. I dette tilfælde formentlig DVDFab. Det er der jo ikke noget forkert i.
Flemming
|
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
||
Så du mener ikke, at der er noget fordækt i deres vare fra DVDFab?
|
|||
![]() |
|||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
||
Amazon plejer ikke lige at være i vælten for en god omgang hæleri, så jeg tror rent faktisk udmærket du kan købe det - selvom jeg godt nok undrede mig gevaldigt over at der fandtes en fysisk udgave af dem. (nu står der så også downloads ved de fleste udgaver - og så leverer amazon bare en licensnøgle til softwaren!)
|
|||
![]() |
|||
Visca Blaugrana ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2005 Status: Offline Point: 155 |
||
Amazon saelger gerne kopi software, jeg koebte VCDS for min bil der og det var kopi software, jeg var saa i kontakt med software udviklerne, og de sagde at de gang paa gang havde gjort amazon opaerksome paa det, men hvergang blev det bare ignoreret.
|
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
||
Bare husk at din VCDS ikke kan opdateres. Har selv haft kina udgave. Men fik den ødelagt af en utilsigtet opdate, så nu har jeg en original. ;-)
|
|||
![]() |
|||
||
Titlen er ændret ![]() Er amazon en reel/godkendt butik - eller er de det ikke?
Redigeret af tonice25 - 28-Juli-2013 kl. 10:11 |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |