|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() Sendt: 11-Maj-2007 kl. 03:03 |
Med min dejlige JVC MH-300 recorder har jeg optaget samtlige afsnit af "Prison break" og vil nu gerne lave en box-kassette alá de rigtige box-udgivelser. Men jeg kan ikke finde kassetter, som har plads til mere end 2 skiver?! Mine optagelser fylder jo 6 skiver!!! Kan man virkelig ikke få den slags i løssalg? |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
AZO Media har DVD-bokse med plads til op til 10 stk. DVD-skiver, hvis jeg husker ret (de har i hvert fald med plads til 6 stk. - dem har jeg selv nogle af).
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() |
TAK!!!
![]() |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej kan du ikke finde dem der hos azo media har de dem hos nierle.dk der har jeg købt masser der kan være 6 stk i og de har også til flere end 6 hilsen agger |
|
![]() |
|
![]() |
AARGH!!! De er jo billige nok: ca. 35,- DKK.... men *SLAM*! Lige dobbelt op i forsendelse!!! Er der VIRKELIG ikke nogen butikker, der har den slags?? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |